آخرین قیمت گلابدان سفالی رویه فرش در تهران

فهرست مطالب:

همانطور که میدانید هر کسی وارد خانه شما می شود با دیدن نوع چینش خانه و وسایل آن می تواند تا حدودی با شخصیت و روحیات ما آشنا گردد همچنین وسایل تزیینی خانه به آن روح میبخشد و خانه را از یکنواختی و خالی بودن نجات می دهد همین دلایل باعث گشته که افراد به دنبال بهترین و خاص ترین وسایل تزیینی برای خانه خود باشند.

یکی از مواردی که می تواند به خانه ارزش بیشتری بدهد و آن را زیبا تر نشان دهد استفاده از گلابدان سفالی رویه فرش است که به نوعی یادآور گذشته و تاریخ قدیمی ما نیز به شمار می آید.

آخرین قیمت گلابدان سفالی رویه فرش در تهران

رنگ بندی گلابدان سفالی رویه فرش

رنگ بندی گلابدان سفالی رویه فرش گلابدان های سفالی روکشی از فرش  های چشم نواز ایرانی دارد که آن را از دیگر گلابدان ها متمایز ساخته و علاقه کسانی که به چیدمان خانه خود اهمیت می دهند به خرید آن افزایش یافته است.

جالب است بدانید برای ساخت این گلابدان ها از وسایل دوران هخامنشی الگو برداری شده است و همین موجب گشته روح فرهنگ گذشته را در خود داشته باشد و آن را به ما منتقل نمایند.

فرش هایی که به عنوان رویه در این گلابدان ها به کار میروند طرح های متنوع و سنتی زیبا و خیره کننده ای دارند و به راحتی با فضاهای مختلف هماهنگ می گردند همچنین زیبایی رنگ گلابدان سفالی به خانه جلوه بسیار بیشتری می دهند و توجه مهمان ها را به خود جلب می نماید.

بنابراین اگر به دنبال این هستید که به فضای خانه تنوع دهید و آن را از یکنواختی و راکد بودن درآورید انتخاب این گلابدان ها می تواند بهترین انتخاب برای خانه شما باشد و دیگران با دیدن متوجه شوند که شما به خود و تاریخ سرزمینتان چقدر ارزش میدهید.

عرضه گلابدان سفالی رویه فرش در تهران

عرضه گلابدان سفالی رویه فرش در تهران امروزه افزایش علاقه مردم به خرید وسایل تزیینی منزل و تلاش برای ایجاد شخصیت خاص برای فضای خانه و دوری از ساده بودن آن موجب شده است تا بر میزان عرضه گلابدان سفالی تاثیر داشته باشد و عرضه آن در طرح های متنوع تر افزایش پیدا کند.

یکی از مشکلات افراد برای خرید این محصول زیبا این است که افراد نمی دانند باید آن را از کجا تهیه نمایند زیرا به دلیل خاص بودن آن در هر مغازه ای یافت نمی شود و برای خرید آن باید وقت زیادی را صرف گشتن برای پیدا نمودن آن کرد اما امروزه این مشکل حل شده است و خریداران می توانند به راحتی با تولیدکنندگان آن از طریق اینترنت ارتباط برقرار کنند و طرح هایی را که در مغازه ها نمی توان یافت را به صورت یکجا دیده و خریداری نمایند.  

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *