بازار بورس گلیم دلسای بختیاری

فهرست مطالب:

اقوام مختلف ایرانی از سال های دور، به بافت انواع مختلف گلیم، جاجیم و فرش می پرداختند و دست بافته های ارزشمند خود را برای مصارف شخصی یا کسب درآمد استفاده می کردند. قوم اصیل بختیاری نیز یکی از تولید کنندگان اصلی این محصولات در کشور ما محسوب می شود. بازار بورس عرضه و پخش گلیم دلسای بختیاری، این محصول درجه یک و با ارزش را از تولید به مصرف به خریداران عرضه می نماید.

بازار بورس گلیم دلسای بختیاری

بهترین مدل گلیم فرش آشپزخانه

بهترین مدل گلیم فرش آشپزخانه حتما تا به حال نام گلیم را شنیده اید، اما شاید با این محصول آشنایی نداشته باشید. گلیم یکی از آثار دستی زیبا و بسیار با ارزشی است، که ماند فرش و قالیچه، با تار و پود های پسمی و نخی به هم بافته می شود.

گلیم بافان هنرمند، با تلاش و زحمت خیلی زیاد، با سر انگشتان خود، رج به رج این آثار هنری را می بافند و سپس آن ها را برای مصرف ما به بازار عرضه می کنند.

انواع مختلف گلیم، برای مصارف گوناگون وجود دارند. یک نمونه از آن ها گلیم آشپز خانه است. بهترین مدل این وسیله با پشم گوسفند یا موی شتر بافته می شود و می تواند در فصل پاییز و زمستان به بدن شما گرما ببخشد، به علاوه موجب زیبایی محیط آشپزخانه شما شده و به دکوراسیون آن حالت سنتی می دهد.

میزان مرغوبیت و ارزش این آثار بر اساس تراکم بافت، نوع طرح و تعداد رنگ های به کار رفته در آن ها تعیین می شود. البته ابعاد گلیم نیز یکی از فاکتور های قیمت گذاری آن است.

استفاده کردن از گلیم زیبا سنتی در محیط خانه ها، با تلفیق رنگ های گرم و شادی که در آن ها به کار رفته است، حس و حال خیلی بهتری به شما می بخشد و به زندگی تان روح و گرما می دهد.

بازار فروش انواع گلیم

بازار فروش انواع گلیم هنرمندای که به بافت گلیم می پردازند، محصولات خود را برای عرضه کردن در بازار های سطح کشور، به نمایندگی های پخش و توزیع گلیم و فرش واگذار می کنند. این مراجع نیز این محصولات را به صورت انبوهی در کشور توزیع می نمایند.

بازار فروش انواع گلیم، این دست بافته های زیبا را معمولا از تولید به مصرف عرضه می کند. به همین دلیل هم نرخ تولیدی را به خریداران ارائه می دهد و سود پایینی برای فروش در نظر می گیرد. بنابراین خرید محصول از بازار اصلی پخش آن صرفه خیلی بیشتری دارد.

اما با توجه به شیوع بیماری کرونا، تردد در شهر به شما توصیه نمی شود. پس بهتر است محصول را از طریق همین وب سایت سفارش داده و خریداری کنید.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *