بازار بورس گلیم صادراتی تولید اصفهان

فهرست مطالب:

بازار بورس گلیم صادراتی تولید اصفهان از رونق بالایی برخوردار است. این نوع از کالا را در رنگ، سایز و همینطور طرح های بسیار متنوعی می بافند. از سوی دیگر، چنانچه با نخ های طبیعی تولید شده باشد، از کیفیت استثنایی برخوردار است و دوام بالایی دارد. به هر حال، فروشنده گلیم خوش نقش آن را در تنوع بالایی ارائه می کند که حتی برخی به خارج از کشور نیز جهت فروش ارسال می گردند.

بازار بورس گلیم صادراتی تولید اصفهان

انواع گلیم های ایرانی را نام ببرید؟

انواع گلیم های ایرانی را نام ببرید؟ می دانید انواع گلیم های ایرانی کدام ها هستند؟ در این بخش ضمن معرفی از چند نمونه معروف نام می بریم. اما خوب است بدانید که چنین فرشی اصولاً از پشم بز تولید می گردد. بیشتر هم بانوان عشایر کشورمان در این حوزه فعالیت گسترده ای دارند؛ ضمن این که امروزه کارگاه های متعددی در این حوزه کار خود را آغاز نموده اند.

ولی اگر بخواهیم چنین محصولاتی را دسته بندی نماییم، می شود که اینگونه به آنان اشاره کرد:

  • گلیم های ساده که تخت یا دور دوخت معروف می باشند. در بافت این محصولات از روش پودگذاری کار می گیرند. ضخامت های نسبتاً کمتری در برابر دیگر مدل ها دارند. 
  • برخی از این محصولات به نام سوماک یا یک رو شناخته شده اند که آنها را با طرح های ظریف و گلدار پودی می بافند. بیشتر در مناطق آذربایجان شرقی و اردبیل چنین کالاهایی بافته می شوند.
  • یگ گلیم دیگر غیر سوماک است و یک رو که در بافت آن از تکنیک های گلیم ساده، سوماک و حتی قالی استفاده می نمایند. آنها اغلب گل برجسته می باشند.

به هر صورت، نام آشنا ترین گلیم هایی که در ایران تولید می گردند زیر اسم های قشقایی، بیجار، سنه، عشایر مناطق مرکزی و … کشورمان می باشد.

عمده فروش انواع گلیم صادراتی

عمده فروش انواع گلیم صادراتی از عمده فروش انواع گلیم صادراتی می توان این محصولات را در طرح های بسیار جذاب هندسی، مدل طبیعت و غیره به دست آورد. آنها رنگ بندی‌ های فوق العاده زیادی دارند که نخ های شان‌ با الوان ارگانیک تولید شده و در بافت گلیم به کار می روند.

باید گفت که عرضه کننده در ابعاد کوچک و بزرگ به ارائه این محصولات می پردازد. از جانب دیگر، شرکت های صادراتی زیادی نیز این کالاها را می خرند و به کشورهای متعددی از جمله ممالک اروپایی، شرق آسیا، حوزه خلیج فارس و غیره جاهای جهان ارسال می کنند.

به هر صورت، این فروشنده اصلی گلیم های زیبا و خوش طرح، هر نوع سفارش مشتری را می پذیرد و آن را در اسرع وقت نیز به دستش می رساند. برای تهیه می شود با عرضه کننده از راه های ارتباطی متفاوت تماس بگیرید.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *