بازار فروش گلیم دستبافت قشقایی

فهرست مطالب:

مجموعه اسما کالا، یکی از بازار های معتبر عرضه و فروش مستقیم گلیم دستبافت قشقایی و ارائه انواع گلیم دستبافت سنتی اصل مانند فرش 9 متری تبریز می باشد. گلیم های دستبافت قشقایی یکی از برجسته ترین صنایع دستی و هنر بسیار قدیمی و با ارزش از گذشته ها تا به امروز در کشورمان می باشد.این مجموعه فروش مستقیم انواع گلیم دستبافت ایرانی تهیه شده از پشم و بافت مرغوب با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده و جزیی در اختیار مشتریان عزیز در سراسر کشور قرار می گیرد.

بازار فروش گلیم دستبافت قشقایی

مشخصات گلیم دستبافت قشقایی چیست؟

مشخصات گلیم دستبافت قشقایی چیست؟ یکی از کهن ترین زیر انداز هایی که انسان آن را بافته و استفاده کرده است گلیم و فرش 9 متری تافته می باشد.گلیم قشقایی هنر بافت دست ایل قشقایی در کشورمان می باشد و به همین جهت به گلیم قشقایی معروف است.از مشخصات منحصر به فرد گلیم قشقایی می توان به رنگ های شاد و بسیار تند استفاده شده در آن اشاره نمود.همچنین تضاد بسیار هنرمندانه در کنار رنگ های زرد و قرمز دیده می شود.

طرح های گلیم قشقایی معمولا به شکل هندسی می باشند،مانند هشت ظلعی ،ستاره هشت گوشه و همچنین نقوشی از بز،طاووس که بسیار هنرمندانه بافته شده اند.همچنین گلیم دستبافت قشقایی از بافتی صاف است که هیچ گونه کرکی در آن مشاهده نمی شود.در این گلیم می توان به عینه ذوق هنری و ذهن بسیار خلاق بافنده را پی برد.

همچنین تار و پود این گلیم ضخیم می باشد که باعث استحکام و دوام بیشتر آن می شود.نخ های مورد استفاده معمولا از پشم گوسفندمی باشد، نخریسی انجام شده و تار و پود در این گلیم بسیار باکیفیت است، همچنین رنگ آمیزی نخ ها و رنگ انتخابی بکار رفته در گلیم بسیار خوش رنگ و شفاف جلوه می کند.

مرکز خرید گلیم دستبافت ایرانی

مرکز خرید گلیم دستبافت ایرانی مرکز خرید گلیم دستبافت ایرانی مرغوب توسط مجموعه اسماکالا با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب نسبت به بازارهای مشابه خدمت مشتریان محترم ارائه می گردد. این مجموعه همواره بهترین نوع گلیم و زیلوها را از بافنده های عزیز در شهرستان ها خریداری و با حذف نقش واسطه ،سبب کاهش قیمت گلیم های دستبافت اصل می شود و سپس در سراسر کشور توزیع و به فروش می رساند.

تمام گلیم های فرش اسما دستبافت و اصل می باشند، همچنین این مجموعه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی ،در زمینه صاردات به سایر کشورها نیز فعالیت می کند. همچنین مشتریان گرامی در صورت تمایل به خرید گلیم دستبافت اصل با قیمت مناسب دارند ،می توانند با مراجعه به سایت اسما کالا ،ضمن دریافت مشاوره ،اقدام به ثبت سفارش خود نمایند و در اسرع وقت سفارش را دریافت کنند.

امید است که با حمایت هر چه بیشتر از این هنر کهن ایرانی و عرضه آن به جهان بیش از پیش موفق باشیم.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *