بهترین تولیدکنندگان فرش 9 متری دستباف کاشان

فهرست مطالب:

فرش 700 شانه تراکم 1200 به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع فرش ها به شمار می آید. فرش دستباف کاشان در خانه های اشرافی و مدرن جایگاه ویژه ای دارد زیرا در طرح ها و نقشه های بسیار زیبا در بازار عرضه می شود و همچنین می توان گفت این نوع فرش توانسته ارزش و اعتبار بالایی را در بازار فرش به خود اختصاص دهد.

بهترین تولیدکنندگان فرش 9 متری دستباف کاشان

طرح انواع فرش 9 متری دستباف کاشان

طرح انواع فرش 9 متری دستباف کاشانفرش های 9 متری دستباف کاشان معمولا با الیاف طبیعی مانند پشم، کرک، ابرایشم و… بافته می شوند. انواع این فرش در سه طرح و نقش اصلی ترنج، افشان و خشتی تولید می شوند. فرش دستباف کاشان انواع مختلفی دارد که به عنوان مثال می توان دستباف کرک، ابریشم، کرک گل ابریشم، پشم، پشم گل ابریشم و… را نام برد.

در واقع طرح فرش دستباف و نوع الیافی که در آن فرش به کار رفته می تواند قیمت آن فرش را تعیین کند که می توان گفت فرش های ابریشمی به نسبت انواع این نوع فرش ها قیمت بالاتری دارند البته که این موضوع به علت کیفیت بالا و جنس عالی آن است.

امروزه فرش های پشم گل ابریشم و کرک ابریشم دستباف یکی از پرفروش ترین این نوع فرش ها هستند چون علاوه بر اینکه دارای طرح های زیبایی است قیمت آن نیز نسبت به سایر این نوع فرش ارزان تر است. البته لازم به ذکر است که انواع فرش 9 متری کاشان دارای طرح های زیبا و مختلفی می باشد که توانسته نظر همه افراد با سلیقه و سخت پسند را به خود جلب کند.

بهترین و پرفروش ترین متراژ فرش

بهترین و پرفروش ترین متراژ فرش در حقیقت فرش کاشان دستباف 9 متری جزء بهترین و پرفروش ترین متراز فرش بین انواع فرش های دستباف به شمار می رود چون می تواند در مکان های مختلف خانه به عنوان کف پوشی زیبا و جذاب مورد استفاده قرار گیرد و چون از فرش 12 متری سبک تر و کوچک تر است در منزل کاربرد بیشتری دارد.

فرش های دستباف کاشان در متراژهای مختلفی در بازار به فروش می رسد ولی با توجه به اینکه متراژ 9 متری آن در بازار دارای مشتریان زیادی است این امر سبب شده که در بین متراژهای مختلف فروش بالاتری را به خود اختصاص دهد.

تولید کنندگان روفرشی اطلس بافت یزد این فرش را در متراژهای 6، 9، 12، قالیچه های کوچک و کناره تولید می کنند که خریداران و مشتریان که اقشار مختلفی از جامعه هستند، این نوع فرش را با توجه به متراژ مکانی که به این فرش نیاز دارد می توانند متراژ مناسب آن را انتخاب کنند که این موضوع امری کاملا اختیاری می باشد.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *