بهترین تولید کننده گلیم کاشان

فهرست مطالب:

گلیم کاشان و فرش دستباف 12 متری با طرح و نقش های عالی که دارد از جمله گلیم های مرغوب و زیبا می‌باشد که در انواع مختلفی همچون 6 رنگ و 8 رنگ با استفاده از مرغوب ترین الیاف بافته می‌گردد و شهرت زیادی در بین سایر بافته‌ ها دارد. بهترین تولید کننده گلیم کاشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد عالی مرغوب به تولید این محصولات به صورت ماشینی می‌پردازد. همچنین برخی از تولید کننده ها به صورت دستی به بافت انواع گلیم‌های کاشان در رنگ‌های متنوع خواهند پرداخت.

بهترین تولید کننده گلیم کاشان

ویژگی های آسیب شناسی گلیم

ویژگی های آسیب شناسی گلیم معمولا در هنگام بافت گلیم و فرش دستباف اردکان باید نهایت دقت را به کار برد تا بافت گلیم از استحکام بالایی برخوردار باشد و به راحتی دچار پارگی و آسیب نگردد.

بنابراین می توان برخی از ویژگی های آسیب شناسی گلیم را به صورت زیر بیان کرد:

  • شستشوی الیاف گلیم: بهتر است الیافی که در بافت گلیم مورد استفاده قرار می گیرند از پشم های صد درصد خالص تهیه شده باشند که تازه بوده و به خوبی شسته و تمیز گردیده اند چرا که بر ایجاد سطحی صاف و مرغوب بر گلیم بسیار تاثیر می گذارند.
  • عوامل انسانی: انسان ها بیشترین تاثیر را بر روی دست بافت های همچون گلیم می گذارند، مثلا اگر با کفش کثیف بر روی گلیم راه بروند گل و لای موجود بر کفش به عمق گلیم نفوذ می کند و منجر به پوسیدگی این دست بافت با ارزش خواهد شد. همچنین به هنگام جابه جایی نحوه بسته بندی گلیم می تواند موجب طول عمر بالایی آن گردد.
  • رطوبت: اگر گلیم در مکانی مرطوب قرار گیرد خیلی زود کپک ها، قارچ ها و موجودات ریز ذره بینی در این مکان رشد خواهند کرد و منجر به پوسیدگی الیاف گلیم می شوند.
  • حشرات: حشرات موذی یکی دیگر از عوامل آسیب رسان به گلیم است و به همین جهت باید گلیم را مرتب تمیز و نگهداری کرد تا از گزند آنها دور بماند.

عمده فروش انواع گلیم صادراتی

عمده فروش انواع گلیم صادراتی امروزه انواع گلیم صادراتی همچون گلیم طرح خاص صادراتی، گلیم گل برجسته صادراتی،گلیم سنتی صادراتی و … در بازار بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

بنابراین فروشنده گلیم صادراتی و عمده فروش آن با استفاده از روش های مختلفی خواهان خرید این محصول می باشد که از جمله این روش ها می توان به فروش حضوری و اینترنتی اشاره کرد.
بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای خرید عمده این گلیم های زیبا در حجم بالا و به طور عمده از خرید اینترنتی این محصولات استفاده نمایند چرا که در این شیوه خرید محصول را با قیمت مناسب به طور مستقیم از تولید کننده تهیه می نمایند که منجر به سود بیشتر و صرفه جویی در وقت مشتریان خواهد شد.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *