تولیدکننده فرش ابریشم زنجان اصل در ایران

فهرست مطالب:

فرش ماشینی کارکرده ابریشم زنجان یک محصول بسیار پرفروش و اصیل ایرانی است که از گذشته تاکنون طرفداران زیادی داشته است. این فرش ها طراحی های مختلف و متنوعی دارند و با انواع مختلف دکوراسیون های سنتی و مدرن جور می شوند. انتخاب فرش متناسب با دکوراسیون، جلوه خاصی خانه می بخشد.

تولیدکننده فرش ابریشم زنجان اصل در ایران

ویژگی انواع فرش ابریشمی صادراتی زنجان

ویژگی انواع فرش ابریشمی صادراتی زنجاندر تولید این فرش ماشینی جدید ها از نخ ابریشمی بسیار مرغوب استفاده می شود. استفاده از نخ ابریشم باعث می شود فرش ها یک بافت بسیار نرم و لطیف داشته باشند.

رنگ نخ این فرش ها ثابت هستند و پس از شست و شو از بین نمی روند. استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این فرش ها باعث می شود که این محصولات بسیار با کیفیت باشند و طول عمر بسیار طولانی داشته باشند.

در طراحی و تولید این فرش ها از بافندگان و طراحان ماهر و زبر دست استفاده می شود. این امر باعث می شود که یک محصول زیبا و منحصر به فرد تولید شود و تعداد مشتریان و درخواست کنندگان افزایش یابد و رضایت آن ها جلب شود.

این فرش ها نسوز هستند و در صورت تماس با وسایل داغ مانند اتو و قابلمه، نمی سوزند و لک نمی شوند. این فرش ها زیاد پرز نمی دهند و بعد از مدتی حجم خود را از دست نمی دهند.

فرش های ابریشمی زنجان به صورت هفتصد شانه تا هزار و دویست شانه در کارگاه ها تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند.

فروش فرش ابریشمی زنجان

فروش فرش ابریشمی زنجان فرش ابریشمی زنجان به فراوانی در کشور تولید می شود. بنابراین تولید کنندگان بخشی از تولیدات خود را برای صادرات به کشور های همسایه در نظر می گیرند. فرش اصل زنجان بسیار پر طرفدار است و شهرت جهانی و بین المللی دارد.

از ویژگی فرش صادراتی می توان به کیفیت و مرغوبیت بسیار بالای این فرش ها اشاره کرد. تولید کنندگان تلاش می کنند تا فرش های با کیفیت را به خارج از کشور ارسال کنند تا فروش محصولات آن ها بیشتر شود و اعتبار برند آن ها افزایش یابد.

این فرش ها در طراحی های مدرن و سنتی تولید می شوند. بنابراین افراد می توانند متناسب با سلیقه شخصی و دیگر وسایل موجود در خانه، فرش مورد نظر خود را انتخاب کنند و یک دکور زیبا و منحصر به فرد بسازند.

امکان فروش فرش ها به صورت غیر حضوری و آنلاین برای مشتریان نیز فراهم شده است. بنابراین مشتریان می توانند برای سفارش این محصول به همین سایت مراجعه کنند و از میان طرح های مختلف فرش، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند و سفارش دهند.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *