تولید کنندگان گلدان سفالی جاجیمی

فهرست مطالب:

گلدان سفالی جاجیمی و فرش ماشینی کارکرده یک نوع گلدان بسیار زیبا است که در ساخت آن از رنگ بندی های متنوعی استفاده می شود. تولید گلدان جاجیمی در کشور به دو صورت صنعتی و دستی انجام می شود. نمونه های دستی این کالا از بالاترین ارزش هنری برخوردار هستند و تقاضا برای خرید آنها بسیار زیاد می باشد. تولید کنندگان این محصول در ساخت این نوع گلدان ها از طراحی های متعددی استفاده می کنند.

تولید کنندگان گلدان سفالی جاجیمی

تفاوت گلدان سفالی جاجیمی با گلدان سفالی مفروش چیست؟

تفاوت گلدان سفالی جاجیمی با گلدان سفالی مفروش چیست؟ سفالگری یک هنر دیرین و قدیمی در ایران است که ارزش هنری بسیار زیادی دارد. در این هنر از طرح های ایرانی استفاده می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. شهر لالجین استان همدان قطب اصلی سفالگری ایران می باشد که مردمان این شهر از زمان های دور تاکنون به این حرفه مشغول بوده اند. فرش ماشینی جدید طبق لیست قیمت تعیین شده به فروش می رسد.

در ساخت گلدان های سفالی از هنر های مختلفی استفاده می شود که از این موارد می توان به هنر جاجیم و مفروش اشاره کرد. گلدان های سفالی جاجیمی و گلدان های سفالی مفروش دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر هستند که از این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • از اصلی ترین تفاوت هایی که بین گلدان های سفالی جاجیم و گلدان های سفالی مفروش وجود دارد، تفاوت در ضخامت آنها می باشد. ضخامت های گلدان های جاجیم از گلدان های مفروش بسیار بیشتر می باشد.
  • از دیگر تفاوت هایی که بین این دو گلدان مشاهده می شود، تفاوت در طرح آنها است. در هر یک از این گلدان ها از طراحی های مخصوصی استفاده می شود که به زیباتر شدن هر چه بیشتر این گلدان ها کمک خواهد کرد.
  • نوع گل استفاده شده در ساخت هر یک از این گلدان ها از دیگر تفاوت های بارزی است که میان آنها وجود دارد.

قیمت فروش گلدان سفالی جاجیمی

قیمت فروش گلدان سفالی جاجیمی قیمت گلدان سفالی جاجیمی به شاخص های مختلفی بستگی دارد که از مهمترین و اصلی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت این نوع گلدان
  • سطح کیفی این کالای ارزشمند
  • مواد اولیه استفاده شده در تولید آن
  • شیوه تولید و ساخت گلدان های جاجیم
  • اندازه و ابعاد این گلدان ها
  • طرح های به کار رفته در ساخت گلدان های سفالی

هر یک از این عوامل نقش مهم و موثری در قیمت گذاری این محصول ارزشمند و با کیفیت دارند. اطلاع از قیمت فروش به مشتریان و خریداران گرامی در زمان انتخاب کالا کمک بسیار زیادی خواهد کرد. برای اطلاع از دقیق ترین و بروز ترین قیمت فروش این مدل گلدان می توانید به این سایت مراجعه کنید و از مدل های متنوع آن دیدن فرمایید.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *