خرید سفال خام لالجین همدان با قیمت کارخانه

فهرست مطالب:

خرید مینا کاری بشقاب با قیمت کارخانه برای مصرف‌کننده بسیار پرسود است، چراکه تنوع فوق‌العاده‌ای در اندازه، کیفیت و شکل آن وجود دارد. خرید سفال اگر به قیمت کارخانه صورت بگیرد، به دلیل حذف واسطه بسیار قیمت مناسبی خواهد داشت. به همین دلیل سعی کنید این محصول را حتی الامکان به طور مستقیم از کارخانه های تولیدی آن و یا از طریق سایت ما تهیه نمایید.

سفال خام لالجین از نظر دوام با سفال های دیگر متفاوت است. این سفال که با بهترین خاک رس تولید می‌گردد، دارای کیفیت‌ و استانداردهای بالایی می باشد. لازم به ذکر است که تنوع در سفال خام لالجین همدان بسیار زیاد است. شما می توانید این سفال را که در اشکال و اندازه‌های‌ مختلف وجود دارد،ا از طریق سایت ما سفارش دهید.

 

خرید سفال خام لالجین همدان با قیمت کارخانه

مشخصات سفال خام لالجین همدان

سفال لالجین همدان از معروفترین و بهترین سفال ها در ایران به شمار می رود. این سفال مشخصات و ویژگی‌های زیادی دارد که در بازار فروش کاملا شناخته شده می‌باشد. سفال لالجین بهترین و بالاترین کیفیت را دارد و می‌تواند نظر هر مشتری را جلب کرده و آنها را به سمت خود بکشاند. این سفال خام برای لعاب‌کاری و رنگ‌آمیزی بهترین سفال است و می‌تواند با هر رنگی سازگاری داشته باشد. خوب است بدانید که تولیدکننده، سفال لالجین را با ابعاد کوچک و بزرگ وارد بازار می‌کند. با این کار سعی کرده تا بتواند استقبال از این محصول را بیشتر کند و فروش آن را بالا برد.

 

قیمت سفال لالجین نسبت به سفال‌های دیگر مناسب‌تر است و می‌تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. سفال لالجین اصل را می توانید از نمایندگی فروش آن که از اسماکالا می باشد، خریداری نمایید. بدین ترتیب می توانید نمونه باکیفیت و شیک آن را بدست آورید. مجموعه اسما کالا به دلیل ارائه محصولات با کیفیت مناسب و قیمت بی نظیر توانسته است به  بازار فروش ظرف سفال لالجین رونق زیادی ببخشد. علاوه بر این، توانسته در این زمینه رضایت مشتریان را نیز جلب نماید.

 

مشخصات سفال خام لالجین همدان

خرید بی واسطه سفال خام لالجین همدان

خرید ساعت دیواری مینا کاری این روزها طرفداران زیاده پیدا کرده است. چراکه ظروف سفالی امروزه اهمیت بالایی در بین مردم پیدا کرده‌اند. در مرکز فروش سماکالا، خرید این محصول بی‌واسطه انجام می‌شود تا به نفع مشتری باشد و مشتری بتواند با قیمت‌های کمتری انواع سفال خام را تهیه نماید. همچنین با خرید بدون واسطه سفال خام، مشتری می‌تواند محصول عمده خود را به قیمت تولید بدست آورد. علاوه بر این، نگرانی از بابت گران بودن نداشته باشد.

خرید سفال لالجین به صورت آنلاین و بی واسطه موجب شده که مشتریان زیادی به این روش خرید روی آورند. چراکه می توانند با قیمت مقرون به‌صرفه‌ای آن را سفارش دهند. همچنین، با تنوعی که در سفال خام لالجین وجود دارد، مشتری با خیال راحت می‌تواند در بین این سفال ها بهترین نمونه و مدل ها را با سلیقه خود خریداری نماید.

 

خرید بی واسطه سفال خام لالجین همدان

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

۴۲ thoughts on “خرید سفال خام لالجین همدان با قیمت کارخانه”

  • با سلام‌، آیا امکان دارد بیشتر در مورد مشخصات سفال لالجین بیشتر توضیح دهید تا مشتری بتواند با مشخصه های این محصول بهتر آشنا شود و راحت تر خرید کند؟ اگر به صورت آنلاین خرید کنیم و سفال اگر به دست مان برسد و دچار ضرب خوردگی یا شکستی باشد امکان بازگشت محصول وجود دارد یا خیر؟ممنون میشم راهنمایی های لازم را انجام دهید. با تشکر

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      سفال لالجین یکی از سفال هایی است که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.سفال ها دچار شکستگی در هنگام انتقال نخواهند شد این خیلی کم پیش می آید زیرا ما این ظروف ها را با بهترین روش بسته بندی می کنیم.

  • سلام
    صنایع سفالی لالجین همدان تو دنیا حرف اولو میزنه،اینو واسه این میگم که همیشه با چشم کیفیت،زیبایی و ظرافت محصولات سفالی لالجینو دیدم
    موفق و پیروز باشید

  • سلام
    سفال گری همدان به قدیم ها برمیگردد. ویکی از سوغات های معروف استان همدان است.لالجین یکی از شهر های شهرستان بهار استان همدان است که نامش را بر روی این محصول گذاشته است.و استان همدان مرکز سفال خاور میانه است.

  • با درود و سپاس فراوان خدمت ادمین و دست اندر کاران سایت اسما کالا که این امکان رو قرار دادن که بصورت مطمعن راحت بدون واسطه و با قیمتهای مطلوب و پایینتر از بازار بتونیم خرید کنیم و محصول رو در کمترین زمان در اختیار داشته باشیم همه میدونن لالجین از قدمت بالایی توی سفالگری برخورداره و ساخت سفال اون منطقهبا دوران باستان و هکمتانه قدیم بر میگرده لطفا بفرمایید که امکان دادن سفارش برای ساختن سفال سفارشی هم هست یا فقط سفالهای آماده دارین و لطفا کنی بیشتر در مورد این موضوع اطلاعات بدین و اینکه شما فقط بصورت اینترنتی و همین غیر حضوری فروش دارین یا بصورت حضوری هم شعبه یا مکانی دارین فقط در لالجین و یا همدان هستین یا توی شهرهای دیگه مثلا تهران هم میشه حضوری خرید کرد ممنون از شرایطی که محیا کردین ب ای بهرمندی مردم بصورت راحت و مطمعن خرید کنن و از این هنر با قدمت باستان بهرمند بشن و سایت خوب اسما کالا .ممنون میشم که به سوالاتم پاسخ بدین و یه موردم در رابطه با قیمت های سفالهاتون هست که اگر ممکنه توی سایت آپدیت شدش رو بگذارین که مردم و گشتریاتون بدوننقیمتهاتون چطوریه .درود و سپاس

  • مجموعه اسما تولیدکننده سفال همدان که یکی از مرغوب ترین سفال های ایران است چون از نظر دوام با سفال های دیگر متفاوت است و با پیشرفت تکنولوژی نیازی نیست فروشنده ها به شهر های دیگر سفر کنند

  • با درود و سخته نباشید

    افراد زیادی هستند که به سفال و استفاده‌ی از ان علاقه‌ی زیادی دارند بنده برای شما عزیزان این پیشنهاد را می‌کنم که این محصول را می‌توانید از همین وب سایت با قیمت کارخانه برای خود خریداری نمایید به این صورت خواهید توانست این محصول را برای خود داشته باشید.

  • بودن این سفال ها مانند بودن آثار قدیمی تو خونه ها میمونه خیلی همچنین سفال هارو دوست دارم من چندین بار شهر را گذشتم نبافتم همجنین چیزی و الان چقدر خوب که میشه آنرا از طریق الان خرید واقعا عالیه برای کسانی که تو خونه های شان ظروف سفالی ندارد برای شان پیشنهاد میکنم که ازین ظروف ها بخرند خیلی نمایش و استایل اوطاق ها و سالمون را عالی میسازه

    • سلام سرکار خانم بهرامی
      ممنون از نظراتتون
      برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره هایی که در سایت موجود است با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  • سلام. بنده خودم همدانی هستم و کیفیت سفال های لالجین رو خیلی قبول دارم. خوشحال شدم وقتی دیدم که سایت خوب شما در زمینه فروش سفال های لالجین فعالیت داره. این سفال ها یکی از قدیمی ترین و کهنه ترین هنر ایرانی ها مخصوصا همدان می باشد که از ظاهر و ساختار بسیار قشنگی برخوردار می باشند. ممنون میشم اگه قیمت روز این سفال ها رو توی سایتتون قرار بدین و به انواع و تنوع این محصولات نیز اشاره کنین، چرا که بی شک این سفال ها در تعداد و تنوع های مختلفی تولید می شوند. تشکر از سایت خوبتون

    • سلام امید عزیز
      بسیار خوشحالیم که مطالب ما مورد پسند شما قرار گرفته است
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما و از طریق شماره هایی که در سایت موجود است در تماس باشید.

  • سهیلا دستجانی فراهانی

    منظورتون از سفال خام اینه که هیچ طرح و نقش روی سفال وجود نداره به نظرم اگر این طرح و نقش ها هم روی سفال ایجاد بشه مشتری بیشتری برای خرید باشه

  • با سلام و درود بسار عالیه که این سفال هارو بصورت خام میفروشید تا ما که علاقه مند به طراحی و نقاشی هستیم نقاش های زیبایی روی این سفال با کیفیت نقش ببندیم . ایا خرید بصورت عمده هم دارید ؟ به چه صورت باید اقدام کرد؟

    • سرکار خانم باباخانی
      ممنون از حسن نظرتون
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید از طریق شماره هایی که در سایت موجود است با مشاورین ما در تماس باشید.

  • سلام و وقت بخیر خدمت شما سفال لالجین از چه نوع خاکی درست شده و اینکه ایا مقاومت لازم رو داره یا خیر ممنون از شما

  • با سلام وقت بخیر مطالب خوب و آموزنده ای نوشتید من در زمینه فروش سوغات فعالیت دارم در شهر کرمان میخواستم بپرسم شما به شهرهای دیگه از لالجین ارسال می کنید و اینکه ممکنه نمایندگی اعطا کنید چون فروشم بالا هستتش و درآمد خوبی دارم و اینکه میشه قبل از خرید محصولات رو ببینم چون من فقط از محصولات با کیفیت خرید می کنم و اگر واسم بفرستید کیفیت کافی رو نداشت میشه پس بفرستیم آخه قبلا از جاهای دیگه خرید کردیم مقداری از اجناس ترک خورده بودن و پس نبردن البته تعریف کار شمارو از دوستانم شنیدم. ممنون میشم در این خصوص سریعتر جواب منو بدید.

    • سلام خانم اساسه گرامی
      ارسال به تمام نقاط کشور داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و یا فرم را پر کنید، تا شما را بهتر راهنمایی کنیم.

  • با احترام
    این سفال ها دقیقا از چه نوع خاکی درست شدن ؟ دمای هوا به مرور زمان روی اونها تاثیر داره ؟ میشه برای مدت طولانی تو گرما یا سرما بمونه ؟

    • سلام خانم سلیمانی عزیز
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق شماره تماس موجود در سایت یا پر کردن فرم در ارتباط باشید.

  • با سلام و وقت بخیر. سفال همدان بسیار معروفه. یه سؤال داشتم، فقط سفال خام کار می کنید و لیستی از قیمت این محصول ارائه می دین؟

  • سلام خدا قوت میگم به مجموعه اسما کالا، بابت ایجاد این سایت. می توان گفت، هنر دست ایرانی از دیرباز مورد توجه ایرانیان و خارجی ها بسیاری قرار گرفته است، از فرش گرفته تا سفال های زیبا که با دست، شکلی زیبا و چشم نواز به خود می گیرد و هنوز احساس می کنیم هنر نزد ایرانیان است و بس. چه خوبه که این مجموعه هنر ایرانی رو تبلیغ می کند و به فروش می رساند، امیدوارم مشتریان جهانی داشته باشید و فرهنگ زیبای ایرانی همه جا گسترش پیدا کند و روز به روز موفق تر و پرروزی تر از روز قبل باشید. به امید روزی که ایران باز هم مثل گذشته مقتدر و سربلند باشد.

  • سفال لالجین همدان با شهرت جهانی گویای هنر مردم سرزمین ما و بیبنگر میراث کهن ایران زمین است . کمتر کسی است که نداند این هنر سینه به سینه به صورت راز نگاری به نسل بعد منتقل شده و بیان اچمالی از وضعت هر دوران تاریخی ایران را به دست می دهد . امروز با خرید و ارسال به نقاط دور دست داخل کشور این تداعی نو می شود.

  • علاقه به این هنر امروزه جای ترویج را در صنعت سفال باز می کند و این هنر مایه سود در داخل و ارائه مناسب آن باعث ارزآوری خواهد شد.

  • سفال خام یکی از مزیت هایی که داره اینه که خریدار میتونه براحتی اون طرح و رنگی ک دلش میخاد رو روی سفال پیاده کنه و این باعث میشه خریدارها بیشتر سمت سفال های خام و بدون طرح و نقش برن تا بتونن طرح مدنظر خودشونو روش پیاده کنن

  • سلام.هر چیزی قدیمیش بهتره.آب خوردن و کلا مصرف نوشیدنی ها در کوزه خیلی حال و حس خوبی به آدم میده و طبق چیزی که میدونم خیلی هم دمای مایع رو حفظ میکنه و باعث میشه گرم نشه اون مایع حالا هر چیزی که باشه.
    لطف کنین به دلیل حساس بودن جنس،نحوه ارسالش رو بگید که از صحت و سلامت جنس حین ارسال خیالم راحت شه.
    تشکر از وقتی که میزارید و ارائه محصولات خوبتون.

  • سلام خسته نباشید من برای فروش عمده سفال خام لالجین که برای مصرف‌کننده بسیار پرسود و تنوع فوق‌العاده‌ای در اندازه، کیفیت و شکل آن وجود دارد خرید از این سایت رادوست دارم وبه شما هم پیشنهاد میکنم.

  • با سلام و احترام من از این سفال ها تهیه کردم واقعا خیلی خاص و زیبا هستند و به همه دوستداران کارهای سفالی هم توصیه میکنم از کارهای این پیج دیدن کنند به هیچ وجه پشیمون نمیشن ،به امید موفقیت روز افزون برای این تیم پر تلاش

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *