خرید مستقیم سفال شهرستان لالجین

فهرست مطالب:

از ۱۰۰۰۰ سال پیش تا به امروز، سفال ها وجود داشتند. در گذشته سفال ها به شکل ساده بودند اما امروزه به شکل های مختلفی آن ها را می سازنند. ساعت دیواری صنایع دستی شهرستان لالجین یک نمونه از سفال هاست که از کیفیت بالا و مرغوبی برخوردار است، با کیفیت بودن این سفال ها باعث شده که مردم زیادی از این نمونه خریداری کنند و حتی به دیگر کشور های دور و نزدیک صادر کنند.

خرید مستقیم سفال شهرستان لالجین

موارد مصرف سفال در صنعت

موارد مصرف سفال در صنعت تکنولوژی و پیشرفت بشر باعث شده که ابزار هایی ساخته شود و از آن برای نقاشی روی سفال استفاده کرد، این کار باعث می شود که سفال جلوه خاص و زیبایی بگیرد. ظروف سفالی انواع زیادی دارند که می توانید انواع آن در سایز های کوچک و بزرگ را در بازارهای شهرتان مشاهده کنید.

همچنین بعضی مردم برای زیبایی منازل خود از این ظروف سفالی استفاده می کنند. بهترین خاک برای تهیه سفال ها، خاک رس است. این خاک به دلیل وجود زیادی آهن درخود، به زنگ قرمز در آمده است.

قیمت سفال ها بستگی به نوع سفال و خاک استفاده شده در آن است و در شهری که معدن خاک رس و سفال است، این محصول ارزان تر است. برای زیباتر شدن ظروف سفالی روی آن ها طرح ها و نقاشی هایی را می کشند و با لعاب اغشته می کنند، به دلیل همین زیبایی، تقاضای مردم برای تولید این ظروف بالا رفته است و هر روزه ظروف سفالی بسیاری را در طرح و رنک های مختلف تولید می کن

از سفال ها در صنعت هم استفاده می شود و کاربرد های مختلفی دارد. برای تهیه ظروف سفالی ابتدا باید خاک مورد نظر که بهترین آن خاک رس  است، انتخاب کنیم و  آب را به اندازه ای که نه غلیظ شود و نه رقیق، اضافه کنیم بعد از تهیه گل مورد نظر، آن را ورز می دهیم تا حباب های هوایی ایجاد شده در آن از بین برود و بعد از آن به گل خود شکل می دهیم و بعد آن را در کوره قرار می دهیم.

تولید ظروف سفالی در لالجین

تولید ظروف سفالی در لالجین در شهرستان لالیجن، تولید میناکاری صنایع دستی اصفهان رونق بسیار زیادی دارد و سفال ها را بعد از تولید به صورت عمده به بازار فروش می فرستند. آن ها ظروف سفالی را به شکل های مختلفی تولید می کنند و به دلیل تنوع زیاد آن از فروش چشم گیری برخوردار است. شما با خرید آنلاین از این مرکز می توانید ظروف مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید، روش آنلاین، روشی کم هزینه تر و به زمان کمتری نیاز دارد.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *