خرید گلیم پشمی دستباف دورو

فهرست مطالب:

روفرشی دوازده متری بسیار زیبا و جذاب است و طرفداران بسیاری را دارد. خرید گلیم پشمی دستباف دورو با کیفیت بالا و عالی امکان پذیر است و تولید کنندگان به زیبایی و طرح های آن توجه ویژه ای کرده اند.

این گلیم زیبایی فوق العاده ای دارد و همه مشتاق هستند تا بتوانند آن را برای منازل خود خریداری کنند و از این هنر دستی و زیبا لذت ببرند.

خرید گلیم پشمی دستباف دورو

بررسی انواع گلیم پشمی دستباف بختیاری

بررسی انواع گلیم پشمی دستباف بختیاری گلیم دستباف بختیاری با مدل های مختلف و طرح های گوناگون در بازار دیده می شود و این گلیم ها بسیار زیبا و جذاب هستند.

این نمونه در طرح های مختلف در بازار موجود است و عشایر توانسته اند این محصول را با سه مدل تولید کنند.

  1. اولین مدل گلیم پشمی دستبافت گلیم تخت یا دورو است که زیبایی فوق العاده ای را دارد و تولید کنندگان آن را با طرح های جذاب تهیه کرده اند.
  2. دومین مدل گلیم یک رو یا سوماک است که این نمونه هم طرفداران بسیاری را دارد و با طرح های جذاب در بازار موجود می باشد.
  3. سومین طرح از انواع این گلیم مدل خاص یا یک رو ولی غیر سوماک است که این نمونه هم بسیار متنوع و زیبا می باشد.

البته مدل گلیم تخت نسبت به بقیه ی گلیم ها ضخامت کمتری را دارد و از پشت و روی گلیم می توان استفاده کرد و طرح های آن در پشت و روی گلیم کاملا یکسان می باشد و این نمونه فقط دارای تار و پود است.

مدل گلیم یک رو یا سوماک با ضخامت بیشتری نسبت به مدل تخت تولید می شود و این مدل کاملا یک رو می باشد و به بافت و مدل تولید قالی بسیار نزدیک است.

برای تهیه ی مدل غیر سوماک از روش تولید گلیم تخت و همچنین سوماک و بافت قالی نیز استفاده می شود و یک گلیم گل برجسته ی عالی تولید می شود.

به همه ی خانواده ها توصیه می شود تا از مجموعه ی بی نظیر گلیم ها خریداری کنند و از زیبایی آنها نهایت لذت را ببرند.

مرکز تولید گلیم پشمی قدیمی

مرکز تولید گلیم پشمی قدیمی تولید روفرشی ترکیه ای کش دار در کشور ما به راحتی صورت می گیرد و تولید کنندگان توانسته اند این محصول بی نظیر را در اختیار خریداران قرار دهند.

مرکز تولید گلیم پشمی قدیمی توانسته اند رضایت مشتریان خود را به دست آورند و بازار فروش بسیار پررونقی را داشته باشند.

آنها به خوبی می دانند که این نمونه طرفداران بسیاری دارد و همه مشتاق هستند تا از آنها خریداری کنند و از جلوه و زیبایی بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

همه مشتاق هستند تا از این گلیم ها ی سنتی و زیبا خریداری کنند و از طرح و مدل های جذاب آنها لذت ببرند.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *