شرکت فروش گلیم مرینوس

فهرست مطالب:

از گذشته های دور تا به امروز زیر انداز سنتی مورد توجه ایرانیان گلیم نام داشته است. که با دست به صورت سنتی بافته می شود. یکی از کارگاه هایی که با لوازم لازم و به روز بافت این حرفه را دنبال می کند گلیم مرینوس است. به دلیل آن که استفاده از گلیم توجه بسیاری از افراد به خود جلب کرده است، شرکت فروش گلیم مرینوس سعی در فروش گلیم با قیمتی مناسب دارد.

شرکت فروش گلیم مرینوس

مواد اولیه برای بافت گلیم مرینوس

مواد اولیه برای بافت گلیم مرینوس چنان چه جزء آن دسته از افرادی هستید. که برای تزئین و یا زیر انداز مکان مورد نظر خود علاقه به خرید گلیم دارید. برای شروع بهتر است در مورد مواد اولیه برای بافت گلیم مرینوس اطلاعاتی داشته باشید تا در زمان انتخاب دچار اشتباه نشوید. این اطلاعات را از افراد فروشنده به آسانی می توانید به دست آورید. و یا همراه ما باشید تا در مورد آن صحبت کوتاهی داشته باشیم.

  • از پشم گوسفند، شتر و از این قبیل حیوانات برای بافت گلیم استفاده می شود. به طوری که پشم را طی مراحلی نخ ریسی و سپس به آن ها رنگ مخصوص این کار را اضافه کرده، و پس از خشک شدن نخ آماده بافت گلیم با دست می شود، همچنین دار قالی و قیچی های مناسبی برای بافت مورد نیاز است.
  • در بافت گلیم مرینوس جنس نخ، استحکام، دوام بالا و طبیعی بودن نخ حرف اول را می زند. و پس از آن می توان گفت طرح و نقش های سنتی که هر کدام از رنگ های جذابی در آن استفاده شده است، گلیم مرینوس را بسیار جذاب کرده است.

خرید عمده گلیم مرینوس

خرید عمده گلیم مرینوس در بافت گلیم مرینوس افراد بسیاری مشغول به این کار هستند. در حقیقت کشور زمینه شغلی خوبی را برای این کار فراهم کرده است. به طوری که اگر قصد خرید عمده گلیم مرینوس را دارید بهتر است از مکانی آن را خریداری نمایید که به صورت مستقیم و بی واسطه این نوع از گلیم وارد بازار فروش کرده است.

و در این میان دست هیچ دلال و یا سودجویی در کار نمی باشد، همچنین گلیم مرینوس در بافت گلیم از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده است. و به این علت می تواند با قیمتی مناسب برای فروش عرضه نماید که خود به طور مستقیم و بی واسطه تمام مواد اولیه بافت گلیم را تهیه می نماید.

در گلیم مرینوس بافت در اندازه های استاندارد انجام شده است، همچنین تنوع در طرح و رنگ بسیار فراوان می باشد. این بدان معنا است که انتخاب مطابق سلیقه همه افراد وجود دارد. از گلیم مرینوس به عنوان یک صنایع دستی ایرانی می توان نام برد که مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی نیز قرار گرفته است.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

One thought on “شرکت فروش گلیم مرینوس”

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *