صادرات گلیم دستبافت ایرانی پشمی

فهرست مطالب:

گلیم دستباف و فرش 9 متری تبریز از آن دسته محصولاتی است که در بازار جهانی طرفداران بسیار زیاد پر ذوقی دارد.

گلیم دستبافت ایرانی که به سرتاسر کشور های جهان صادر می‌شود و از کیفیت و و نقشه های بسیار زیبا و جذاب برای مشتریان برخوردار می باشد گلیم دستباف ایرانی به دلیل خوش ذوق بودن و داشتن مهارت لازم تولید کنندگان این محصول مشتریان پر و پا قرصی دارد و علاقه مندان بسیار زیادی به نقش ها و طراحی ها را به خود جذب کرده است.

صادرات گلیم دستبافت ایرانی پشمی

ویژگی انواع گلیم دستبافت ایرانی چیست؟

ویژگی انواع گلیم دستبافت ایرانی چیست؟ خرید گلیم دستبافت ایرانی و فرش 9 متری تافته برای سایر خرید کنندگان نیز بسیار راحت بوده حال به توضیحاتی در مورد این محصول نسبتا با ارزش می پردازیم.

گلیم دسته ای از بافتنی ها است که معمولاً از پشم حیوانات اهلی تولید می‌شود و در دسته فرش ها قرار می گیرند ولی گلیم با فرش تفاوت‌هایی نیز دارد مانند اینکه فرش فقط یک روی آن نقش و نگار دارد ولی گلیم اینطور نیست و هر دو روی آن نقش و نگار و طراحی های کاملاً شبیه به هم دارند و و هر دو طرف آن یکی است.

رنگ هایی که معمولاً در بافتن گلیم ها به کار می برند عبارت است از قرمز و زرد و آبی تیره و آبی روشن و نارنجی و غیره که بافنده های عزیز با توجه به سلیقه و ذوق خود این رنگ ها را در بافتن گلیم به کار می برند.

به این دلیل که کار بافتن گلیم کاری سلیقه ای است است و بیشتر ذوق و شوق بافنده در به ثمر رسیدن یک گلیم خوش نقش و پر رنگ و نگار دخیل است و در واقع در زیبایی نقش و نگار یک گلیم ذهن بافنده نقشی مستقیم دارد.

مشهورترین و محبوب ترین گلیمی که در ایران ساخته می شود گلیم قشقایی است که رنگ و طرح و نقش هایی که در آن به کار می‌رود بسیار خاص بوده و در هیچ کدام از گلیم دیگر شهرها یافت نمی شود از دیگر ویژگی گلیم قشقایی نقش و نگارهای بسیار ریز و زیبایی است که با دقت تمام در آن به کار می رود و باعث می شود گرانترین نوع گلیم را گلیم قشقایی بدانیم.

خرید گلیم دستبافت طرح دشتستان

خرید گلیم دستبافت طرح دشتستان از دیگر گلیم های دستبافت ایرانی می‌توان به گلیم طرح دشتستان اشاره کرد که یکی دیگر از محبوب ترین گلیم های ایرانی است.

گلیم دستبافت پشمی نوعی دیگر از گلیم های دستبافت طرح دشتستان می باشد.

برای خرید گلیم های طرح دشتستان و برای راحتی در خرید و به منظور جلوگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا می‌توانید به راحتی از سایتهای معتبر سراسر کشور محصولات پر نقش و نگار و زیبای گلیم دستبافت طرح دشتستان را خریداری کنید.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *