عمده فروش گلیم آنتیک صادراتی

فهرست مطالب:

مجموعه ما دت زیادی از که در زمینه تولید گلیم فعالیت می کند و به عنوان بهترین عمده فروش گلیم آنتیک صادراتی معرفی شده است. ما این موفقیت را مدیون اعتماد و همراهی شما مشتریان گرامی می باشیم و همیشه سعی کرده ایم که با ارائه اجناس با کیفیت پاسخ این محبت شما را بدهیم. با وجود سال ها تجربه در این صنعت، باز هم در پی کسب تجربه های بیشتر می باشیم تا بتوانیم محصولاتی با کیفیت و کمیت بیشتر تولید کنیم. 

عمده فروش گلیم آنتیک صادراتی

هنگام خرید گلیم به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید گلیم به چه نکاتی توجه کنیم؟ شما عزیزان اگر می خواهید یک گلیم با کیفیت را تهیه بفرمایید باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید جنسی اصل و مرغوب را خریداری کنید. این راه ها به گونه ای هستند که حتی اگر شما فردی غیر متخصص در این زمینه باشید باز هم قادر به تشخیص مرغوبیت گلیم خواهید بود.

یکی از مهم ترین عواملی که در هنگام خرید گلیم بهتر است به آن توجه بفرمایید، ثابت بودن رنگ گلیم است. گلیمی کخ ثبات رنگی نداشته باشد یعنی مرغوبیت ندارد زیرا خامه های آن به شیوه ی خوبی رنگرزی نشده اند و پس از بافت گلیم این موضوع باعث عدم کیفیت گلیم می شود. برای آن که در هنگام خرید بتوانید از ثبات رنگی گلیم اطمینان حاصل کنید می توانید یک پارچه سفید نمناک را فراهم آورید وپارچه را محکم روی گلیم بکشید. اگر پارچه شما رنگی شد گلیم مرغوبیت بالایی ندارد.

یکی از دیگر از راه های تشخیص مرغوبیت گلیم در هنگام خرید آن است که شما میزان استقامت گلیم را بررسی بنمایید زیرا اگر گلیم شما استقامت کافی را نداشته باشد یعنی بی کیفیت است. برای اینکه استقامت گلیم را بسنجید کافی است قستمی از گلیم را از دو طرف بکشید. اگر گلید به صورت متراکم بافته شده باشد و دارای استقامت بالایی باشد در برابر کشش از خود استقامت نشان می دهد و مانند گلیم های بی کیفیت که بافت غیر متراکمی دارند کش نمی آید.

ارزان ترین قیمت خرید انواع گلیم

ارزان ترین قیمت خرید انواع گلیم گلیم های تولید در مجموعه ما از کیفیت بالایی در حد یک گلیم وارداتی برخوردار می باشند اما با این وجود سعی کرده ایم که محصولات خود را در رنج قیمت بسیار مناسبی قرار دهیم تا همه عزیزان بتوانند با هزینه های کم گلیم ارزان و با کیفیت را از مجمعه ما خریداری بفرمایند. مشتریان ما چه از لحاظ کیفیت محصولات و چه از لحاظ قیمت آن ها همیشه راضی بوده اند.

با وجود آن که همیشه سعی می کنیم یم هایی با قیمت مناسب را به بازار عرضه دههیم اما ببه علت بالا رفتن قیمت مواد اولیه و هزینه های جاری فرآیند تولید گلیم ها، مجبور شدیم که قیمت اجناس راکمی بالا تر ببریم زیرا اگر این کار را نمی کردیم شاید کیفیت تولیدات مما پایین می آمد و اعتبار ما را خدشه دار می کرد.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *