فروشنده گلیم دستبافت فانتزی جدید

فهرست مطالب:

کلیم بافی یکی از انواع کارهای بسیار با کیفیت و سنتی ایرانیان محسوب می شود که از زمان های بسیار دور روی بافتن این کالا کار می کردند امروزه گلیم بافی با استفاده از نخ های بسیار نفیس ابریشمی و با طرح های فانتزی جدید تولید می شود این نوع گلیم با استفاده از طرح های سنتی و جدید و به صورت تلفیقی از رنگ و طرح در ابعاد بسیار مختلف تولید و به بازار ارائه می شود.

فروشنده گلیم دستبافت فانتزی جدید این کالای بسیار شیک و زیبا را با قیمت بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار می دهد.

فروشنده گلیم دستبافت فانتزی جدید

آشنایی با طرح های فانتزی گلیم دستبافت

آشنایی با طرح های فانتزی گلیم دستبافت یکی از هنرهای بسیار زیبا و عالی و کار دست بانوان کار زیبای گلیم بافی است گلیم بافی در زمانهای بسیار قدیم و توسط زنان عشایر ابداع شد این زنان با استفاده از پشم انواع گلیم را برای زیر انداز تولید می‌کردند اما امروزه با آموزش‌ این کار گلیم بافی به صورت وسیعی در کشور و در شکل‌ها و اندازه‌های بسیار مختلف و متفاوت صورت می‌گیرد گلیم بافی جدید با استفاده از طرح های سنتی و طرح های جدید و یا طرح های تلفیقی و با کمک گرفتن از رنگهای بسیار متنوع انجام می‌شود .

شما می توانید انواع گلیم های فانتزی جدید را در ابعاد بسیار مختلف ببینید مانند گلیم دستبافت 6 متری مشاهده کنید معمولاً این نوع گلیم را از نخ‌های ابریشم بسیار نفیس تولید می‌کنند و استفاده‌ از آن بیشتر برای تزیینات است شما می توانید گلیم پشمی و ابریشمی را در اندازه های بسیار کوچک به عنوان دیوار کوب و رومیزی و در اندازه های بزرگتر برای زیباسازی فضای خانه استفاده نمایید.

خرید مستقیم گلیم دستبافت 6 متری

خرید مستقیم گلیم دستبافت 6 متری تولید کننده گلیم دستباف فانتزی این کالای بسیار شیک و جذاب را از بهترین انواع پشم های بسیار ناخ های ابریشمی تولید و کالا را در انبوهی از اندازه و طرح و رنگ در اختیار شرکتهای پخش قرار داده تا ایشان بتوانند این محصول بسیار عالی و با کیفیت را در تمام مراکز فروش در سراسر کشور پخش و در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار دهند .

توزیع‌کنندگان گلیم دستباف فانتزی این محصول زیبا و با کیفیت را با قیمتی بسیار عادلانه و مناسب در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار می‌دهد و شما می توانید از خرید گلیم دستبافت استفاده و کالا را بسیار مناسب‌تر خرید کنید شما می توانید تمام واسطه ها را حذف و از خرید مستقیم استفاده نمایید اما اگر به گلیم دستبافت فانتزی در تعداد بسیار زیاد با طرح های مختلف نیاز دارید بهتر است خرید از خرید عمده و کلان استفاده کرده تا در آن صورت نازلترین قیمت را بابت پرداخت هزینه بپردازد.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *