فروشنده گلیم دستباف سوزنی کرمان

فهرست مطالب:

روفرشی رز مریم یزد از منحصر به فرد ترین گلیم ها در این است و اکثر افراد بومی آن به بافت گلیم در طرح و نقش های هنرمندانه اشتغال دارند.مجموعه اسما کالا، مرکز عرضه و فروش مستقیم گلیم دستباف کرمان و ارائه انواع گلیم دستبافت سنتی اصل می باشد. گلیم های دستبافت کرمان و گلیم دستباف سوزنی یکی از برجسته ترین صنایع دستی و هنر بسیار قدیمی و با ارزش از گذشته ها تا به امروز در کشورمان می باشد.

در این مجموعه فروش مستقیم انواع گلیم دستبافت تهیه شده از پشم مرغوب و بافت با کیفیت،با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده و جزیی در اختیار مشتریان عزیز در سراسر کشور قرار می گیرد.

فروشنده گلیم دستباف سوزنی کرمان

جدیدترین طرح گلیم دستباف کرمان

جدیدترین طرح گلیم دستباف کرمان کرمان یکی از شهرهایی است که گلیم های دستبافت آن بسیار معروف است و شهرت جهانی دارد.جدید ترین طرح گلیم دستبافت کرمان را می توانید در سایت اسما کالا مشاهده بفرمایید.طرح و نقش ها در زمینه گلیم ها بسیار متنوع و زیبا است و از نگاره هایی گل مانند ریز و با فاصله در آن استفاده شده است،اندازه هایی کوچک و به شکل مستطیل می باشد.

نخ های این گلیم از پشم گوسفند تهیه شده و با مواد طبیعی رنگ شده اند، دوام و حفظ کیفیت و شفافیت رنگها در طی سالها استفاده از این گلیم از ویژگی های مختص آن است.همچنین نخ به کار رفته در قسمت رویه دارای ضخامت و پودهای قسمت زیرین از پشم است و از روش ها ی بافت گوناگون در آن استفاده شده است،از شیرازه ای بسیار قوی برخوردار است و تمام این ها باعث شده است گلیم دستبافت کرمان یک گلیم منحصر به فرد در میان سایر گلیم ها باشد.

 

بیشتر بخوانید: گلیم دستبافت سوزنی سیرجان

 

بازار خرید گلیم دستباف اصل

بازار خرید گلیم دستباف اصل

عرضه و پخش روفرشی دوازده متری مخمل مرغوب توسط مجموعه اسما کالا با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب نسبت به بازارهای مشابه خدمت مشتریان محترم ارائه می گردد. این مجموعه همواره بهترین نوع گلیم و زیلوها را از بافنده های عزیز در شهرستان ها خریداری و در سراسر کشور توزیع و به فروش می رساند. تمام گلیم های فرش اسما دستبافت و اصل می باشند، همچنین این مجموعه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی ،در زمینه صاردات به سایر کشورها نیز فعالیت می کند.

همچنین مشتریان گرامی در صورت تمایل به خرید گلیم دستبافت اصل با قیمت مناسب دارند ،می توانند با مراجعه به سایت اسما کالا ،ضمن دریافت مشاوره ،اقدام به ثبت سفارش خود نمایند و در اسرع وقت سفارش را دریافت کنند.

امید است با حمایت از این هنر اصیل و پر قدمت ایرانی در بهبود رونق و عرضه آن در دنیا بیش از پیش موفق باشیم.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *