قیمت گلیم خراسان جنوبی

فهرست مطالب:

یکی از صنایع دستی ایرانی ها که از گذشته تا به امروز مورد توجه قرار گرفته است گلیم نام دارد. که در استان های گوناگونی بافته می شود. یکی از آن ها فرش 700 شانه تراکم 2100 خراسان جنوبی است. به دلیل آن که بسیاری افراد چه ایرانی و یا خارجی از نقش و بافت گلیم خراسان جنوبی بسیار لذت می برند. و برای خرید و استفاده بسیار پرطرفدار می باشد، قیمت گلیم خراسان جنوبی بسیار مناسب است.

قیمت گلیم خراسان جنوبی

بررسی مشخصات گلیم خراسان جنوبی

بررسی مشخصات گلیم خراسان جنوبی چنان چه به عنوان خرید گلیم و یا صادر کننده گلیم قصد بررسی مشخصات گلیم خراسان جنوبی را دارید. با ما همراه باشید تا در مورد آن اطلاعات کوتاهی به شما ارائه دهیم.

  • در ابتدا بهتر است بدانید که در بافت آن از نخ طبیعی پشم و یا پنبه استفاده شده است. به همین خاطر گلیم بدون پرز می باشد، همچنین گلیم خراسان جنوبی از نخ های با کیفیت و استحکام بالایی در بافت خود استفاده کرده است.
  • در این نوع از گلیم بافت به شیوه های گوناگونی در دار قالی به صورت عمودی و یا افقی انجام می شود، همچنین نقش الهام گرفته در گلیم خراسان جنوبی بیشتر به شکل اشکال هندسی و یا طبیعت است. و رنگ استفاده شده در این نوع از قالی بیشتر در رنگ های قرمز و تیره می باشد.
  • در گلیم خراسان جنوبی بافت گلیم در اندازه های استاندارد انجام می شود. و به دلیل آن که از نخ طبیعی برای بافت استفاده می شود وزن آن بسیار سبک و کم حجم است.

صادر کننده معتبر گلیم خراسان جنوبی

صادر کننده معتبر گلیم خراسان جنوبی در بافت فرش 9 متری شیخ صفی اصفهان خراسان جنوبی افراد بسیاری مشغول به کار هستند. این افراد تلاش کرده اند تا گلیم را در طرح و اندازه های گوناگونی با بهترین مواد اولیه ببافند. به دلیل آن که صادر کننده معتبر گلیم خراسان جنوبی برای صادرات از این افراد خریداری نماید، همچنین می توان گفت تمامی کشورها طرفدار این هنر دستی ایرانی هستند و به همین خاطر صادرات آن در کشور مقام اول را دارا می باشد.

با وجود آن که گلیم خراسان جنوبی در دسته صنایع دستی کشور محسوب می شود، قیمت آن ثابت نمی باشد و بنا به اندازه گلیم، نوع نقش و بسیاری دیگر از امور قیمت گلیم متغیر است. پس برای صادرات به صورت مستقیم و بی واسطه بهتر است آن را خریداری نمایید. تا بتوانید با قیمتی مناسب زمینه صادرات آن را فراهم نمایید.

با صادرات گلیم خراسان جنوبی شرایط اقتصادی در کشور بهتر شده است. و سبب وارد شدن ارز فراوانی نیز می شود، همچنین طرح های متنوع این نوع از گلیم باعث شده است تا مطابق سلیقه همه افراد امکان انتخاب و خرید وجود داشته باشد.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *