قیمت گلیم پادری پشمی اعلا

فهرست مطالب:

جهت اطلاع از قیمت فرش ماشینی اصفهان می توانید مستقیما با فروشنده این محصول ارتباط برقرار نموده و جواب سوالت خود در مورد قیمت ان را به دست آورید.

قیمت این گلیم رابطه مستقیمی با نرخ ماده اولیه تشکیل دهنده آن یعنی الیاف پشمی دارد و با افزایش نرخ این محصول نیز به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد همچنین صادرات این محصول بر نرخ نهایی آن تاثیر گذار است و با افزایش صادرات خریداران در داخل مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای سفارش آن خواهند شد.

قیمت گلیم پادری پشمی اعلا

نشانه های یک گلیم پادری پشمی خوب

نشانه های یک گلیم پادری پشمی خوب

یک گلیم پادری پشمی خوب را می‌توان از برخی از نشانه‌های آن تشخیص داد و به این ترتیب کسانی که به این نوع گلیم نیاز دارند باید تا حدودی با این نشانه‌ها آشنایی داشته باشند؛ برخی از این نشانه‌ها جهت شناخت گلیم پشمی اعلا به طور خلاصه عبارتند از :

  • در این گلیم از الیاف تار و پود بالا استفاده شده است و باید توجه داشت که به دلیل ضروری بودن استحکام و ماندگاری این پادری باید تراکم تار و پود در آن به مقدار قابل توجهی زیاد باشد.
  • میزان جذب رطوبت در این گلیم از اهمیت بسیار زیادی دارد و به خصوص نوع پادری آن باید جذب رطوبت بالایی داشته باشد که این امر را می توان با ریختن آب بر روی آن و با توجه به سرعت و میزان جذب آب متوجه شد.
  • از بهترین الیاف پشمی تازه تهیه شده است و استفاده از الیاف باکیفیت ماندگاری زیادی به آن داده است بنابراین توجه به استحکام الیاف نیز یکی از نشانه‌های مرغوبیت این محصول است.
  • ضخامت یک پادری اهمیت بسیار زیادی در ماندگاری آن دارد و بهترین این گلیم ها دارای بیشترین میزان ضخامت هستند تا اثر تردد فراوان بر روی آنها دچار پارگی در نتیجه نازک شدن سریع نشوند.

بازار پخش گلیم پادری پشمی

بازار پخش گلیم پادری پشمی

در بازار پخش فرش ماشینی خطیبی تبریز انواع مختلف این محصول توسط فروشنده ارائه شده است و کسانی که به صورت عمده به این پادری نیاز دارند می‌توانند در ارتباط مستقیم با این فروشنده قبل از همه قیمت روز این گلیم را به دست آورند و در نهایت سفارش آن را به راحتی اعلام کنند.

ارتباط با این فروشنده از روش‌های مختلف از جمله شبکه‌های اجتماعی و همین وب سایت قابل انجام است و خریداران می توانند انواع مختلف گلیم را در بخش محصولات این سایت مشاهده کرده و بر اساس سلیقه و ذوق خود گزینه های مورد نظر را ضمن آگاهی از قیمت روز آنها و سفارش دهند تا توسط فروشنده و در بسته بندی های مناسب پلاستیکی در کوتاه ترین زمان ممکن برای ارسال شود و نیاز آنها را به بهترین این گلیم تامین نماید.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *