مرکز خرید گلیم دستبافت ایرانی اصیل

فهرست مطالب:

فرش 12 متری هریس ایرانی به عنوان یکی از صنایع دستی کشورمان، نشان از اصالت فرهنگ و هنر ایرانی دارد. این محصول توسط هنرمندان گلیم باف در شهرهای مختلف کشور با طراحی ها و نقوش مختلف همچنین در ابعاد متفاوت تولید و در اختیار بازار فروش این محصول قرار می گیرد. مرکز خرید گلیم دستباف ایرانی اصیل با ارائه جدیدترین طرح ها و نمونه های این محصول، شرایط خریدی آسان و مقرون به صرفه را برای خریداران عمده فراهم می کند.

مرکز خرید گلیم دستبافت ایرانی اصیل

پرطرفدارترین طرح گلیم دستبافت ایرانی

پرطرفدارترین طرح گلیم دستبافت ایرانی همانطور که می دانید گلیم بافی در ایران تاریخچه و قدمتی طولانی دارد. طرح ها و نقوش گلیم دستباف حاصل خلاقیت و ذوق هنرمندان این رشته می باشد.

اگر چه امروز در صنعت گلیم بافی نیز تحولی عظیم رخ داده و بافت گلیم هم مانند فرش بر اساس نقشه صورت می گیرد، اما طرح های سنتی همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

طرح های افشان، بته ای، ترکمن، ایلی و عشایری، ترنج دار از نمونه های پر طرفدار گلیم دستباف ایرانی است.

این نمونه طرح ها نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای جهانی نیز مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران ویژه ای دارند.

استفاده از نقشه در تهیه گلیم سبب شده است که طرح های مختلف را به راحتی بتوان بر روی گلیم دستباف اجرا کرده و آثاری گرانبها و ماندگار خلق کرد.

طرح های مختلف این محصول هر کدام زیبایی خاص خود را داشته و سلیقه های مختلف به راحتی می توانند از میان طرح های متعدد گلیم دستباف، طرح مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند.

قیمت گلیم دستبافت پشمی

قیمت گلیم دستبافت پشمی تولیدکنندگان گلیم دستبافت غالبا از پشم گوسفندی برای تهیه این محصول بهره می گیرند.

به همین دلیل گلیم دستبافت پشمی بر اساس نوع و کیفیت پشم، نوع بافت، طرح و نقوش همچنین ابعاد مختلف در قیمت های متنوعی به بازار فروش ارائه می شود.

به عبارت دیگر می توان گفت که فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت گلیم دستبافت پشمی تاثیرگذار هستند.

چگونگی عرضه گلیم دستبافت به بازار فروش نیز از عوامل دیگری است که می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد.

طبیعی است که عرضه کنندگان مستقیم این نمونه گلیم، طرح های مختلف این محصول را با قیمت مناسب تری عرضه می کنند.

خریداران عمده با خرید از این مراکز فروش می توانند گلیم دستباف را با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کرده و به تجارتی پر سود و مقرون به صرفه دست پیدا کنند.

خرید اینترنتی و آنلاین نیز از طریق برخی نمایندگی های فروش فرش 12 متری هفتصد شانه بسیار آسان و با قیمت تولید شده امکان پذیر است. این فروشگاه ها با حذف هزینه های جانبی، شرایط خریدی آسان را برای خریداران عمده و جزیی خود فراهم می کنند.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *