مرکز خرید گلیم پشمی اصل

فهرست مطالب:

گلیم بافی و فرش 3 متری دستباف هنری با قدمتی طولانی است که از دیرباز تا کنون رواج داشته و هنرمندان زیادی نسبت به تولید گلیم های زیبا، سنتی و با اصالت اقدام می کنند، گلیم زیرانداز شیک و راحت است که با اندازه و طرح های متنوع مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد، مرکز خرید گلیم پشمی اصل تنوع محصول را ارائه می دهد که با مراجعه به این مرکز می توان نسبت به خرید به روزترین مدل های گلیم در اندازه های دلخواه با کیفیت بالا و قیمت ارزان اقدام نمود.

مرکز خرید گلیم پشمی اصل

آشنایی با مشخصات گلیم پشمی اصل

آشنایی با مشخصات گلیم پشمی اصل از جمله مشخصات گلیم پشمی اصل و فرش باستان مشهد می توان به جنس آن اشاره کرد که تهیه شده از انواع پشم طبیعی گوسفند بوده و بسیار زیبا و جذاب است، این گلیم دارای طرح های خاص سنتی و اصیل بوده و رنگ و طرح آن با الهام از طبیعت زنده گرفته شده است، طراحی های متنوع آن مناسب برای سلایق مختلف می باشد، این گلیم ها نقشه ای نداشته و همگی برگرفته از ذهن خلاق و هنرمند بافندگان خوش ذوق می باشد.

از رنگ های گیاهی و طبیعی برای رنگرزی این گلیم ها بهره می برند، اشکال و طرح های گوناگون آن ها یادگاری از تمدن و فرهنگ اصیل مردمان آن دیار بوده و مصارف مختلفی دارند، همچنین می توان آن ها را برای فضاهای گوناگون مدرن و قدیمی استفاده کرد.

این گلیم بسیار با دوام با طول عمر طولانی است، زیرا جنسی مرغوب داشته و در صورت کثیفی و آلودگی به راحتی پاک شده و شسته می شود، سایز و اندازه این گلیم ها نیز متنوع است، از اشکال هندسی مانند انواع هشت ضلعی و طرح های ستاره و لوزی های درهم برای طرح و نقش این گلیم های زیبا بهره می برند.

تولید کننده عمده گلیم پشمی اصل

تولید کننده عمده گلیم پشمی اصل تولید کننده گلیم پشمی اصل با دارا بودن کادری مجرب برای تهیه محصول از متریال مرغوب و با کیفیت بهره برده و با بهره گیری از بهترین طراحان و بافندگان بهترین گلیم های با کیفیت را با طرح و رنگ های متنوع تولید کرده و به صورت مستقیم با پایین ترین نرخ ها ارائه می نماید، این گلیم ها بسیار راحت و با دوام با طول عمر طولانی هستند.

این مرکز تولیدی بسیار مشتری مدار بوده و با در نظر گرفتن کیفیت کالا و قیمت های مناسب، بهترین گلیم را تولید نموده و با سایزهای متنوع به خریداران عرضه می کند، می توان بهترین گلیم اصیل پشمی را با طرح و مدل های دلخواه بدون واسطه خریداری کرده و از تخفیفات ویژه و استثنایی نیز بهره مند شد.

این مرکز محصولی مرغوب و درجه یک را ارائه می کند، از این طریق می توان با اطمینان کامل از کیفیت کالا بهترین محصول را به صورت تضمینی تهیه کرد، این مرکز با ارسال عمده و جزئی محصول به مناطق مختلف در زمینه رفاه مشتریان گام های بسیاری برداشته است.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *