مرکز خرید گلیم پشمی سنتی طرحدار

فهرست مطالب:

مرکز خرید فرش تمام ابریشم شش متری با سابقه ای طولانی در عرصه صنایع دستی و پخش آن در داخل کشور و در کشورهای مجاور هم اکنون توانسته است به یک مرکز فروش مشهور تبدیل شود و با ارائه کالاهای متنوع و با کیفیت مشتری های خود را از خود راضی نگه دارد و بازار خوب خود را حفظ نماید.

کالاهای ارائه شده در این مرکز به صورت سنتی و دستی تهیه و تولید می‌شوند که خواهان بسیار زیادی در کشورهای مجاور دارند. عرضه گلیم پشمی هم اکنون فرش دست دوم 9 متری به صورت مستقیم و با قیمت های مناسب در حال انجام است.

مرکز خرید گلیم پشمی سنتی طرحدار

تفاوت گلیم پشمی سنتی با گلیم امروزی

تفاوت گلیم پشمی سنتی با گلیم امروزی گلیم سنتی طرحدار یکی از لوازم صنعتی فوق‌العاده پرفروش در ایران می باشد که همواره بازار قابل توجهی را در کشورهای همسایه به خود اختصاص می دهد. گلیم پشمی سنتی همانطور که از اسمش پیداست از منبع طبیعی به نام پشم ساخته می شود که پس از تولید نخ های پشمی اقدام به بافت گلیم می شود. پشمی بودن این گلیم ها باعث افزایش بازدهی و طولانی تر بودن زمان کاردهی آنها می شود. گلیم های امروزی به نسبت گلیم های سنتی دارای عمر مفید کوتاه‌تری هستند و طرح های ایجاد شده در آنها امروزی است.

گلیم پشمی سنتی در بازار با استقبال بسیار بیشتری مواجه می شود به دلیل اینکه طبع بسیاری از مردم جامعه با طرح های بکار رفته و ساختار تشکیل دهنده این نوع گلیم سازگار است. گلیم های پشمی به دلیل اینکه از مواد طبیعی تهیه می شوند برای سلامتی بسیار مفید هستند و هیچ گونه عارضه و آلرژی در بدن و پوست ایجاد نمی‌کنند اما گلیم‌های نوین که از الیاف مصنوعی بافت می‌شوند می‌توانند مضراتی برای سلامتی انسان داشته باشند. گلیم های سنتی با شستشوی پیاپی نوتر می شوند و از کیفیت آنها کاسته نمی شود حال آنکه گلیم‌های امروزی با چند بار شستشو کیفیت خود را از دست می دهند.

بازار عرضه گلیم پشمی سنتی

بازار عرضه گلیم پشمی سنتی بازار عرضه گلیم پشمی سنتی هم اکنون آماده خدمت رسانی به طرفداران این محصول سنتی ایرانی می باشد که همواره در بازار طرفداران به خصوصی دارد. در حال حاضر برای حفظ بازار خرید و فروش و افزایش رفاه مصرف کنندگان اقدام به احداث سایت‌های اینترنتی شده است که موجب ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و ارائه دهنده کالا می‌شود و از این طریق قیمت نهایی اعلام شده برای مشتری را بسیار کاهش می دهد.

برای تهیه این محصول و خرید آن به شکل راحت تر بهترین راه مراجعه به سایت معتبر ارائه و فروش این کالا می باشد که با داشتن سال ها تجربه در این زمینه دارای اعتبار قابل قبول می باشد و مرجع بسیار قابل اطمینانی برای خرید این کالا است.

انواع گره در فرش دستباف

گره های فرش دستباف دو نوع گره در فرش دستباف بافته می‌شود. ۱-گره ترکی ۲-گره فارسی گره ترکی مثل استان‌های آذربایجان،همدان، زنجان گره فارسی مثل

توضیحات بیشتر »

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *