بازار فروش گلیم درجه یک شاهسون

فهرست مطالب:

در بازار فروش روفرشی رز مریم یزد شما می تواتید با ارزش ترین و مرغوب ترین گلیم ها را که دارای طرح ها و نقش های شگفت انگیز و چشم نواز می باشند را به راحتی پیدا کنید. این نوع گلیم ها با دستان توانمند هنرمندان ایرانی بافته شده اند و در نقش های آن می توان تاریخ کهن سرزمین عزیزمان ایران را نظاره کرد.

بازار فروش گلیم درجه یک شاهسون

معرفی انواع گلیم درجه یک شاهسون

معرفی انواع گلیم درجه یک شاهسون گلیم تا از نظر منطقه دارای انواع مختلفی است که یکی از بهترین نوع آن گلیم شاهسون می باشد. در همه ی انواع گلیم شاهسون از نقش های برجسته و بزرگ به صورت افقی در بافت گلیم استفاده می کنند. گلیم ها بر اساس روش های بافت انواع مختلفی دارند که شامل : گلیم سوزنی، زیلو، گلیم ساده، سوماک، گلیم فرش و گلیم پلاس می باشد.

رنگ های مورد استفاده برای رنگ رزی پشم ها در بافت گلیم شاهسون همگی گیاهی بوده و گلیم بعد از بافت بوی مواد شیمیایی نمی دهد و با بافت نرم و لطیفی که دارد نه تنها باعث آسیب به پوست نمی شود بلکه ترک و آسیب پوستی را نیز درمان می کند زیرا الیاف آن طبیعی می باشد.

وسایل مورد نیاز در بافت گلیم مرغوب و با کیفیت شامل : دار گلیم، شانه که جنس آهنی دارد، قیچی برای برش خامه ها و الیاف های مختلف می باشد. می توان در بافت گلیم درجه یک از انواع الیاف که شامل : ابریشم، کرک، پنبه و پشم که از «بز، گوسفند و شتر» به دست می آید، استفاده کرد.

گلیم شاهسون برخاسته از تعدادی از ایل های استان آذربایجان است که در آن از شکل های هندسی و رنگ های کم رنگ و ملایم بهره می برند. در بهترین نوع گلیم شاهسون از الیاف ابریشمی که از کرم ابریشم به دست می آید، به کار برده می شود که به گلیم قیمت و ارزش زیادی می دهد.

سفارش خرید گلیم درجه یک شاهسون

سفارش خرید گلیم درجه یک شاهسون امروزه با گسترش هنر گلیم بافی در بین همه مردم به راحتی می توان گلیم با جنس خوب و کیفیت عالی را در هر شهر و کشوری پیدا کرد اما باید به اصل بودن گلیم توجه کرد که صد در صد طبیعی باشد که نوع مصنوعی آن نیز به وفور در بازار موجود است. گلیم بافته شده با الیاف ماشینی ومصنوعی هیچ وقت فواید درمانی گلیم طبیعی با پشم را ندارد.

شما عزیزان می توانید با هرید از این مجموعه بهترین و اصل ترین نوع روفرشی دوازده متری مخمل را در حداقل زمان و با قیمت مصوب از ما تحویل بگیرید. خرید گلیم شاهسون نسبت به انواع دیگر گلیم بسیار به صرفه تر است و زیبایی و جلوه خاصی به طراحی دکوراسیون منزل شما می دهد.

5 thoughts on “بازار فروش گلیم درجه یک شاهسون”

  • محمد آقاجانی

    این همه زیبایی و هنر آدم رو به وجد میاره . واقعا دیدن این گلیم ها لذت بخشه و حس آرامش به آدم میده .امیدوارم هر جا که هستین شاد و سلامت باشین ‌.

  • من در سفری که به خارج داشتم خارجیای زیادی رو دیدم که از چنین گلیم ها و فرش هایی استفاده میکردن و عاشق هنر ایرانی بودن . باید هر چه بیشتر از این ظرفیت ها استفاده کنیم تا درآمدزایی بیشتر برای جامعه اتفاق بیفتد .

  • از وقتی با مجموعه شما آشنا شدم تازه مفهوم هنر رو درک کردم از بس که محصولات زیبا و هنری دارید . من نمونه این محصولات رو در جایی ندیدم و خیلی مشتاقم زودتر از شما خریداری کنم .

  • از چه طریقی میتونم قیمت محصولاتتون رو داشته باشم ؟
    چندتا از محصولات شما نظرم رو جلب کرده و علاقمند هستم که هر چه زودتر اقدام به خرید کنم . ممنون میشم راهنماییم کنین

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *