تولید کننده گلیم بیجار ابریشمی

فهرست مطالب:

تولید کننده گلیم بیجار ابریشمی و فرش ماشینی کارکرده در داخل کشور مشغول به فعالیت می باشند. این تولیدگنندگان به دو صورت فعالیت می کنند نمونه هایی که در خانه تولید می شوند و نمونه هایی که در کارخانه تولید می شوند. نمونه هایی که در خانه تولید می شوند به عنوان دستباف شناخته شده و به خاطر طرح و نقش زیبا و همچنین کیفیت خوبی که دارند مورد توجه می باشند و نه تنها در داخل ایران بلکه در خارج از کشور هم مشتریان زیادی دارند.

تولید کننده گلیم بیجار ابریشمی

مشخصات انواع گلیم بیجار ابریشمی

مشخصات انواع گلیم بیجار ابریشمی در شهر بیجار انواع گلیم تولید می شوند. این فرش ماشینی جدید ها با توجه به ترنج و نیز نقشی که در تار و پود دارند نمونه های مختلفی دارند. به عنوان مثال طرح رج که با توجه به نوع نخ و نیز میزان ابریشم و نوع نقشه قیمت ها هم متفاوت است. نمونه ی بیجار طرح ترنج ماهی که از نمونه هایی است که توسط عشایر بافته می شود و از نظر کیفیت و نمونه های نخ به کار رفته در آن هم جزء برترین ها به حساب می آیند.

از نمونه های دیگر فرش بیجار مرادی است که این فرش هم نسبت به نوع ترنج و نوع بافت مدل های متفاوتی دارد. این فرش ها به خاطر طرح زیبا و همچنین نوع ابریشم که در آن استفاده می شود هم قیمت های مختلفی دارد که شما می توانید با استفاده از این سایت از فرش های مختلف و همچنین طرح های مختلف بازدید کنید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید. فرش بیجاز از پشم گوسفند و از نمونه های درجه یک تولید می شود.

خرید مستقیم گلیم بیجار ابریشمی

خرید مستقیم گلیم بیجار ابریشمی خرید مستقیم گلیم بیجار ابریشمی از طریق این سایت انجام می پذیرد. ما درا ین سایت انواع نمونه های درجه یک را با قیمت های متنوع قرار داده ایم و هر خریدار با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کند. زمانی که در خرید و فروش دست دلالان کوتاه شود و محصول مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده برسد پس بنابراین قیمت ها هم کاهش می یابد.

خرید گلیم بیجار به صورت اینترنتی برای کسانی که در مناطق دور دست زندگی می کنند و دسترسی آسانی به مراکز فروش ندارند بهترین گزینه می باشد. ارسال ها به صورت رایگان می باشد و همچنین قیمت ها هم تخیفیف خورده می باشد. این مزایای به خاطر جذب مشتری می باشد. تولید گلیم بیجار با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می پذیرد و این فرش ها به خاطر کیفیت و مرغوبیت خوب به خارج از کشور هم صادر می شوند.

5 thoughts on “تولید کننده گلیم بیجار ابریشمی”

  • کیفیت و زیبایی که این کار داره رو در هیچ جا نتونستم پیدا کنم . از وقتی که این گلیم رو خریداری کردم هر کی که دیده پسندیده و تعریف کرده . واقعا فوق العاده اس

  • سلام خسته نباشین .
    این گلیم ها رو در تعداد بالا با چه قیمتی میتونین بهم بدین ؟
    خیلی از مشتریا دنبال همچین چیزی هستن . میخوام یه حرکت ادامه دار رو باهاتون استارت بزنم ‌.

  • برای سفارش بالا چقدر در قیمت موثر هست میشه به تعداد سفارش داد و در استانهای خودمون ب فروش برسونیم

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *