خرید تضمینی گلیم درجه یک عنبران

فهرست مطالب:

سایت فروش فرش 1000 شانه نگین مشهد، برای رفاه حال شما عزیزان در نظر دارد که گلیم عنبران را به شکل عمده و مستقیم و برترین کیفیت عرضه نموده تا بدون واسطه و کاهش قیمت و تولید روز افزون و رونق بازار، در اندک زمان ممکن، محصولات عالی با نازلترین قیمت و مزایای ویژه، به ارمغان آورده شود و بدون هزینه های مازاد در ایاب و ذهاب لذت خرید مقتصدانه تجربه گردد.

خرید تضمینی گلیم درجه یک عنبران

بررسی کیفیت گلیم درجه یک عنبران

بررسی کیفیت گلیم درجه یک عنبران گلیم بافی، یکی از صنایع دستی زیبای استان اردبیل در شهر عنبران است. همچنین در اغلب مناطق استان اردبیل، گلیم بافی رونق دارد. بافت گلیم در قطرهای مختلف، حاوی رنگهای شاد و زیبا بوده و ترکیبی از الیاف طبیعی و یا صرفا ابریشم می باشد. نقش های گلیم بطور معمول هندسی و زاویه ای است و هر ناحیه به سبک و رسوم خود طرح خاصی را می بافند.

همچنین از آثار طراحی ها و رنگ های متنوع می توان به زادگاه آن پی برد. گلیم بافی به علت جذابیت طرح و قیمت مناسب، بی نظیر است. بافنده حاذق گلیم، در بافت آن چنان خلاقیت به خرج می دهد که مشتری به راحتی نمی تواند دو طرف آنرا تشخیص دهد که بدین شکل دو سمت آن، قابل استفاده است.

امروزه این کالا با کاربردهای متنوع، در قالب رو میزی و زیر تلفنی و رو مبلی و جامدادی و کیف و تابلو فرش و پادری و غیره تولید می گردد. جالب است که بدانید که این محصول، با رنگ بندی زیبا و جذاب، نرمی و لطافت، انعطاف پذیری و حجم و وزن کم، از امتیاز انحصاری در میان سایر صنایع دستی برخوردار بوده و ثبت ملی گردیده است.

قیمت فروش گلیم درجه یک عنبران

قیمت فروش گلیم درجه یک عنبران قیمت فرش شش متری طرح گلیم مبنی بر جنس و کیفیت نخ و حجم و تراکم آن و نوع خرید و غیره تخمین زده می شود. اما در این خط تولید، شما می توانید آنرا به راحتی در بالاترین سطح کیفی و آسانترین روش سفارش داده و بعد از بررسی قیمت و کیفیت، به ثبت نهایی برسانید.

بطوریکه با خرید گلیم عنبران در حالت عمده و مستقیم شاهد سیر نزولی قیمت گلیم عنبران بوده و بدون هزینه های اضافی، محصولات لوکس و ممتاز با مزایای ویژه سریع السیر، به محل معین ارسال رایگان گردیده و شما می توانید آنرا صحیح و سالم تحویل بگیرید.

همچنین با بهره گیری از امتیاز گارانتی و خدمات پس از فروش، می توانید در صورت مشاهده هر گونه عیب و نقص، آنرا مسترد نموده و وجه پرداختی را دریافت نمائید. صادرات گلیم فرش درجه یک با ارز آوری و سودآوری شگفت آور، به کشورهای اروپایی و آسیایی است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *