فروشگاه عرضه گلیم کویر یزد

فهرست مطالب:

در این مجموعه، عرضه گلیم کویر یزد به شکل عمده و ارزان و با کیفیت عالی در طرح کلاسیک و ماشینی همچون گلیم ستاره کویر یزد، زمینه استقبال اغلب مردم را در بازار داخلی و خارجی فراهم آورده است که هزینه مناسب تر از سایر فرش های موجود در بازار دارد. لذا به تبع با استقبال وسیع وتولید روز افزون فرش دستباف نایین 4 متری و رونق بازار مزایا و تخفیفات ویژه برای مصرف‌کننده به ارمغان آورده می شود.

فروشگاه عرضه گلیم کویر یزد

مختصری درباره گلیم کویر یزد

مختصری درباره گلیم کویر یزد گفته می شود که قدمت گلیم بافی در استان یزد، قریب یک هزار سال است و منشاء نقش و نگار گلیم دستبافت خارق العاده سنتی در آن، برگرفته ازطبیعت و سبک و رسوم خاص بوده که از الیاف طبیعی چون پشم گوسفند و پنبه و ابریشم بافته می شود.

این اثر هنری یعنی فرش دستبافت شیخ صفی تبریز در رنگهای درخشان و جذاب چون زرشکی بوده و نقش و نگار آن نیز به شکل تجسم و خلاقیت ذهنی است. البته برخی از آن با اشکال و خطوط هندسی است. گلیم سبک یزد با بافت ظریف، از مرغوبیت و شهرت بالا برخوردار بوده و در اثر نور آفتاب و شستشو، تغییر رنگ نمی دهد. جاجیم و جوال و خورجین، از نمونه های گلیم یزد بوده که جاجیم با با بافت زیبا و ظریف، تجسم قدیمی ترین شیوه بافندگی است.

کاربرد گلیم یزد، برای تزئینات دیوار و به عنوان پادری و کف پوش و غیره بوده که توریست های داخلی و خارجی آنها را خریداری می نمایند همچنین در قالب مدرن و فانتزی، دارای جدیدترین طرح و رنگ های زیبا و درخشان است ضمن اینکه، در صنایع قلم زنی و مسگری و سفالگری و غیره نیز در کشور از آوازه و شهرت خاص برخوردار است.

قیمت خرید گلیم کویر یزد

قیمت خرید گلیم کویر یزد قیمت گلیم یزد در بازار، بر اساس فاکتورهایی چون جنس و کیفیت نخ، نوع برند، وزن و ابعاد و تراکم و نحوه خرید و غیره محاسبه می گردد. اما در این حوزه که الویت کسب و کار آن بر حسب رضایت مشتری است، عرضه گلیم یزد در شکل عمده و مستقیم مقرون به صرفه تر بوده و مصرف کننده می تواند آنرا با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نماید.

در این سایت تنوع محصولات بسیار بالا است و امکان مشاهده و بررسی آن با آسانترین روش و بدون ترافیک های سنگین و آلودگی هوا صورت می گیرد. لذا در اندک زمان ممکن، کالاهای ممتاز با مطلوبترین کیفیت و بدون هزینه های اضافی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد ضمن اینکه می توانید از امتیاز گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند گردید. صادرات انواع گلیم به کشورهای آسیایی و اروپایی است که ارز آوری هنگفت را برای اقتصاد کشور به ارمغان می آورد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *