فروش عمده گلیم ساوین کاشان

فهرست مطالب:

در این خط تولید، فروش گلیم ساوین و فرش دستباف خوی دارای رونق بسیار بالا است. به جهت اینکه علیرغم کیفیت اعلا در دو شکل مدرن و سنتی با دستگاه های مدرن دنیا، در وزن و تراکم و ابعاد مختلف تولید می گردد و از تنوع بالای طرح و رنگ بسیار زیبا و جذاب برخوردار است. همچنین با استقبال وسیع و فروش عمده و کاهش قیمت، با تولید روز افزون نبض بازار را در اختیار گرفته است.

فروش عمده گلیم ساوین کاشان

بررسی کیفی گلیم ساوین کاشان

بررسی کیفی گلیم ساوین کاشان فرش و گلیم دست بافت و فرش دستباف روستایی از هنرهای اصیل و صنایع برتر در داخل و خارج از کشور محسوب می گردد. تمام کالاهای فرش‌ساوین با نشان استاندارد در کشور، زبانزد هر ایرانی است و از عوامل شهرت برند فرش و گلیم ساوین کاشان، تراکم بالا و طرح های متنوع و رنگ بندی های مختلف است. همچنین این تنوع مطابق با تمام سلیقه ها در بین کالای مدرن و سنتی است.

الیاف بکارگیری در گلیم های ماشینی سنتی پر نقش و نگار، از نخ های طبیعی چون ابریشم است در حالی که جنس آن در گلیم های مدرن از نخ های مصنوعی بوده لذا گلیم های سنتی با رنگ و طرح زیبا از قیمت بالاتری برخوردار است که در هر مکان قابل استفاده می باشد.

در حالی که نمونه گلیم های مدرن ماشینی، در اشکال هندسی و به صورت لوزی و مربع و غیره است که می توان با دکوراسیون کلاسیک و مدرن در محیط هایی چون پذیرایی و اتاق خواب و محل کار و اتاق کودک در طرح های انیمیشن و غیره هماهنگ نمود و با ایجاد حس عشق و صفا، فضای اتاق را آکنده از رنگ و بوی سنتی نمود.

 

بیشتر بخوانید: گلیم ساوین کویر کاشان

 

قیمت خرید گلیم ساوین کاشان

قیمت خرید گلیم ساوین کاشان از المان های موثر در تعیین قیمت گلیم ساوین، جنس و کیفیت نخ، نحوه خرید، ابعاد و وزن آن و هزینه های حمل و نقل و غیره است. در صورتیکه در سایت حاضر، بهای اصلی آن پایین تر از نرخ بازار بوده؛ چون عمده فروشی شامل هزینه های جانبی نمی گردد و دست واسطه ها از معامله کوتاه است.

بعلاوه، متخصصین می کوشند تا جهت خشنودی مشتریان و ترغیب آنان به خرید، محصولات را به شکل درجه یک ارائه دهند؛ که این امر نیز با استقبال وسیع سبب تولید روز افزون و توسعه بازار گردیده و موجبات تعادل میزان عرضه و تقاضا را در تنظیم بازار فراهم می آورد.

لذا به سرعت پس از قطعی شدن خرید، بدون محدودیت مکانی محصولات عالی با نرخ های عادلانه و بدون هزینه های افزایشی، در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد که به راحتی می توانند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند. صادرات گلیم فرش ساوین به کشورهای آسیایی و اروپایی، چون ترکیه و آلمان است که سودآوری و ارزآوری کلان را برای اقتصاد کشور به ارمغان می آورد.

2 thoughts on “فروش عمده گلیم ساوین کاشان”

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *