فروش مستقیم گلیم طالقان ایران

فهرست مطالب:

گلیم طالقان یکی از صنایع دستی ایرانی می باشد که به عنوان یک زیرانداز یا فرش مورد استفاده قرار می گیرد.گلیم در شهر های مختلف کشور به عنوان سوغات شناخته می شود. که در بافت آن از پشم گوسفند، بز یا شتر پس از رنگ رزی به کار برده می شود. این شرکت گلیم فرش های جدید و متنوع را با ضمانت کیفیت و به قیمت کارخانه به مشتریان عزیز خود ارائه می کند. با فروش مستقیم گلیم طالقان مرغوب قیمت تمام شده برای مشتری کمتر خواهد بود.

فروش مستقیم گلیم طالقان ایران

بررسی کیفیت گلیم طالقان ایران

بررسی کیفیت گلیم طالقان ایران گلیم از بافتنی هایی است که از زمان های قدیم در بین عشایر و ایلات بافت آن برای زیرانداز و جهیزیه عروس مرسوم بوده است و امروزه انواع مختلف آن در طرح، نقش و رنگ های گوناگون در کارخانه های فرش بافی تولید می شود. برای بررسی کیفیت گلیم طالقان باید به نوع و جنس تار و پود، روش بافت، نوع رنگ و طرز نخ ریسی توجه کرد.

ویژگی های گلیم با کیفیت :

  • یک گلیم با کیفیت ابعاد آن به صورت مستطیل یا مربع کامل است و در صورت تا کردن گوشه های آن به طور کامل روی هم قرار می گیرند و کم و کاستی ندارد که این خود زیبایی چشم گیری به گلیم می دهد.
  • ویژگی دیگر یک گلیم خوب این است که بین نقش ها و رنگ های استفاده شده در آن شیار یا سوراخی وجود نداشته باشد و کامل در هم تنیده شده است که نشان دهنه دقت و نظم در بافت گلیم است.
  • یک گلیم مرغوب دارای وزن کم و سبکی است و این ویژگی بیانگر این است که در بافت آن نخ و تار و پود ظریفی استفاده شده است.
  • ویژگی اصلی یک گلیم مرغوب ثابت بودن رنگ خامه های گلیم می باشد و در اثر شستن و استفاده رنگ آن پاک نمی شود و همچنان ثابت باقی می ماند و این نشان دهنده رنگ رزی خوب نخ های گلیم قبل از بافت می باشد.
  • یک گلیم مرغوب در هنگام بافت دارای تراکم و فشردگی بیشتری است و با کشیدن به دو طرف، گلیم کش نمی آید و بین خامه های آن فاصله نمی افتد.

خرید بی واسطه گلیم طالقان ایران

خرید بی واسطه گلیم طالقان ایران هرچه گلیم دارای تراکم و فشردگی بیشتری داشته باشد و همچنین دارای طرح و رنگ جذاب تری باشد ارزش بیشتری دارد که این مجموعه بهترین ها را برای شما فراهم می کند. فروش گلیم طالقان در زمره صنایع دستی ارزشمند و با کیفیت دارای بازار خوبی است و طرفداران زیادی دارد. شما با خرید گلیم طالقان، بهترین و متنوع تربن طرح های گلیم را به صورت مستقیم تهیه می کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *