مراکز عرضه گلیم پشمی ایرانی

فهرست مطالب:

مراکز عرضه گلیم پشمی ایرانی، ضمن ارائه ی بهترین و اعلاترین گلیم پشمی ،آماده ی سرویس دهی به همه ی مشتریان گرامی هستند.علاوه بر این در این مراکز ،گلیم ایرانی که جنس مرغوبی دارد و تمام مواد اولیه ی آن از پشم مرغوب گوسفندان است به نمایش در آمده است .با نمایش گلیم های خوش رنگ واصل در مراکز عرضه ی گلیم شاهد،رونق در این عرصه خواهیم بود .

مراکز عرضه گلیم پشمی ایرانی

بهترین کیفیت گلیم پشمی ایرانی

بهترین کیفیت گلیم پشمی ایرانی گلیم پشمی همانطور که از نامش پیداست از پشم ساخته شده است.گلیم پشمی در حقیقت شبیه فرش است و تقریباکاربرد های یکسانی با فرش دارد ودر این زمینه شبیه هم هستند،گلیم پشمی قدمتی به اندازه ی تاریخ بشری دارد و در حقیقت هرجا که دامداری بوده و یا بهتر بگوییم هر جا گله ی گوسفندی بوده این هنر در آن جا شکل گرفته است تا جایی که هم اکنون این هنر به دست ما رسیده است.

برای دانستن بهترین کیفیت گلیم پشمی ایرانی و سپس انتخاب آن، بایستی چند مطلب را از قبل بدانیم

  1. اگر قصد خرید گلیم پشمی مرغوب را داریم باید در وهله ی اول در ذهن خود گوشزد کنیم که گلیمی که می خواهیم انتخاب کنیم باید صد در صد از پشم طبیعی تولید شده باشد و مواد دیگری هم چون پنبه یا…در آن به کار نرفته باشد
  2. چگونگی بافت نخ های به کار رفته در تار و پود بافت گلیم، بسیار اهمیت دارد، وهرچه تمیز تر ویکنواخت تر شکل گرفته باشد گلیم پشمی ما زیبا تر خواهد بود وجلوه ی بهتری خواهد داشت.
  3. نوع رنگرزی نخ های پشمی معرف درجه ی کیفیت آن است ،که اگر همانند روش های سنتی رنگرزی، از رنگ های طبیعی گیاهی استفاده شود رنگ گلیم به مرور زمان دچار تغییر نخواهد شد.
  4. در امر انتخاب گلیم پشمی ،فشردگی بافت تار وپود گلیم بسیار تعیین کننده است که هرچه فشرده تر باشد کیفیت بالا تر و دوام بالایی نیز دارد و این فشردگی نبایستی باعث از دست دادن لطافت گلیم وخشک به نظر رسیدن آن شود.
  5. و اما مورد آخر،اختصاص دارد به نوع بافت گلیم و طرح های به کار رفته درآن ،طبیعتا هرچه از طرح خاص تر و از گره های تخصصی تری استفاده گردد، کیفیت بالا تری نیز دارد.

خرید مستقیم گلیم پشمی ایرانی

خرید مستقیم گلیم پشمی ایرانی خرید مستقیم گلیم پشمی ایرانی، به جهت بالا بردن عرضه ی این هنر سنتی و اصیل ایرانی،مهیا شده است وکلیه ی متقاضیان گرامی می توانند اقدام به خرید مستقیم گلیم پشمی کنند.به جهت این که توزیع و فروش گلیم پشمی ایرانی به صورت کاملا مستقیم است لذا تمامی علاقه مندان به گلیم پشمی و هم چنین کلیه ی عرضه کنندگان و فروشندگان خرد و کلان می توانند اقدام به خرید بی واسطه کنند و خرید خوبی داشته باشند.

One thought on “مراکز عرضه گلیم پشمی ایرانی”

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *