مرکز توزیع گلیم ظفر بافت

فهرست مطالب:

مرکز توزیع روفرشی 9 متری سیمین، بهترین ومرغوب ترین نوع گلیم ها را از نظر طرح و رنگ در اندازه های گوناگون ارائه کرده و آماده خدمت رسانی به هم میهنان عزیز می باشد. پخش و فروش گلیم ظفر بافت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در حداقل زمان به شما مشتریان گرامی تحویل داده می شود تا از خرید خود راضی باشید.

مرکز توزیع گلیم ظفر بافت

مختصری درباره گلیم ظفر بافت

مختصری درباره گلیم ظفر بافت گلیم یک نوع فرش بدون پرز و گره است که از جنس پشم، کرک، ابریشم و پنبه می باشد که الیاف آن را رنگ رزی کرده و به شکل خامه در می آورند و آن را در طرح های گوناگون می بافند. از مهم ترین مزیت های گلیم، می توان به از بین بردن الکتریسیته ساکن در بدن به دلیل استفاده از پشم در بافت آن اشاره کرد.

تاریخچه استفاده از گلیم به زمان های خیلی دور بر می گردد که عشایر و روستاییان هنرمند آن را به عنوان فرش و زیر انداز و هم چنین برای تزیین خانه های خود می بافتند. اندازه و ابعاد گلیم ثابت نیست و بر اساس نقش و طرح مورد نظر در ذهن بافنده می باشد و می تواند در هر ابعادی بافته شود

گلیم یک زیر انداز بدون پرز و دارای تار و پود خوابیده است و بیشترین کاربرد آن استفاده در آشپزخانه و پذیرایی به عنوان زیر انداز است. گلیم ظفر بافت در تزئین اتاق ها و پذیرایی هم کاربرد دارد. گلیم ظفر به عنوان یک سوغاتی با ارزش شناخته شده است که به دست هنرمندان ماهر بافته می شود و به شهر ها و کشور های مختلف دنیا صادر می شود.

طرح ها و نقش های مورد استفاده در گلیم به صورت گل، شکل های هندسی و حیوانات همگی برخاسته از ذهن و تخیلات بافنده هنرمند می باشد و بدون نقشه و طراحی قبلی می باشد. گلیم با توجه به بافت، انواع مختلفی دارد : گلیم ساده، گلیم برجسته و گلیم ورنی

قیمت فروش گلیم ظفر بافت

قیمت فروش گلیم ظفر بافت قیمت روفرشی ابریشمی 9متری بسیار به صرفه است زیرا با کمترین سود و به قیمت کارخانه به مشتری ارائه می شود. شما می توانید گلیم ظفر بافت را در هر طرح و رنگی که مایل بودید، خریداری کنید و با تزیینات دیگر منزل ست کنید و از آن لذت ببرید.

امروزه گلیم ظفر بافت به واسطه طبیعی بودن آن و استفاده از پشم گوسفند و بز در بافت گلیم، طرفداران بی شماری دارد. هر چه طرح و نقش های گلیم بیشتر باشد و از الیاف مرغوب تری در آن استفاده شده باشد دارای قیمت بیشتری است. بهترین نوع الیاف برای بافت گلیم ابریشم است.

One thought on “مرکز توزیع گلیم ظفر بافت”

  • سلام این گلیم ها خیلی باارزش هستن برای بافتش زمان و دقت لازم خسته نباشید به دست اندرکاران قالیبافان.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *