مرکز توزیع گلیم لرستان ارزان قیمت

فهرست مطالب:

روفرشی ترک دارای نقش های بسیار خاص و متنوعی می باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید این طرح ها آن چنان زیبا هستند که نمی توان از آنها گذشت و بدون شک در خانه بیشتر ایرانیان یافت می شود و باعث خرید و فروش بسیار زیاد این محصول شده و به همین منظور مرکز توزیع گلیم لرستان ارزان قیمت، بسیار زیاد شده به گونه ای که در سراسر کشور وجود دارند و با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی آن را به فروش می رسانند.

مرکز توزیع گلیم لرستان ارزان قیمت

بهترین جنس گلیم لرستان درجه یک

بهترین جنس گلیم لرستان درجه یک گلیم ایرانی بسیار باکیفیت زیبا و مرغوب بوده و طرح های متنوعی را شامل می شود. این فرش ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده و زیبایی بی نظیری دارند. از ویژگی های خرید گلیم لرستان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درخشندگی: این گلیم ها بسیار شفاف هستند و همانند مروارید می درخشند جهت تهیه جهاز عروس، بهترین انتخاب می باشند.
  • محکم و استوار بودن: این گلیم ها بسیار محکم هستند و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند و دچار افت کیفیت نخواهند شد.
  • صادراتی: به بسیاری از کشور ها صادر گشته و یک کالای پر فروش و تجاری محسوب می گردد.
  • تنوع در رنگ: در رنگ های مختلف نقره ای و در طرح های ستاره ای گلبهی و شکل پرنده موجود می باشد.
  • ضد آب: ضد آب بوده و دچار تغییر رنگ و کیفیت نخواهد شد.
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی: ‌مواد شیمیایی هیچ گونه اثری روی کیفیت این گلیم ها ندارد از این رو از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.

راهنمای خرید گلیم لرستان درجه یک

راهنمای خرید گلیم لرستان درجه یک فروشگاه روفرشی اقبال 240 یزد در خیلی از زمینه ها بسیار متنوع بوده مانند طرح، نقش، مدل و ابعاد که هر کدام بنا به شرایط و سلیقه مشتریان به فروش می رسند. یکی از انواع بسیار معروف این محصول گلیم لرستان بوده که بسیار زیبا بوده و خشتی بودنش آن را متمایز نموده است.

مراکز خرید گلیم لرستان درجه یک بزرگی در سر تا سر کشور وجود دارند که به فروش این محصول زیبا و پر طرفدار می پردازند و به صورت معتبر و استاندارد این محصول با کیفیت را عرضه می کنند از این رو رضایت بیشتر آنها را به خود جلب نموده اند. با توجه به عرضه مستقیم این محصولات و فروش بی نظیر، تولید کنندگان این کالای تجاری شرایط ویژه ای را جهت فروش برای خریداران در نظر دارند.

صادر کننده این محصول بهترین و مرغوب ترین محصولات را با کیفیتی عالی عرضه می نماید. این فروشگاه ها به روش های مختلفی با ارائه محصول می پردازند که شما می توانید با مراجعه به همین سایت از خدمات و تخفیفات آن ها بهره مند شوید.

9 thoughts on “مرکز توزیع گلیم لرستان ارزان قیمت”

  • سلام و خسته نباشید نماز و روزه هاتون قبول باشه به نظر من کاش این امکان خرید برای همه فراهم بشه و این اصالت ایرانی رو بشه به همه خونه ها برد چون قیمت گلیم و فرش دستی برای همه قشر فراهم نیست و حداقل توی یک دوره یک تخفیفی برای خرید بقیه گذاشته بشه چرا خود ایرانی ها نتونند اینقدر به راحتی از این زیبای در منزلشون استفاده کنند و این رنگها باعث بشه زندگیها شاد تر بشه بازم ممنون

  • سلام و درود
    برای متوجه شدن از اصالت کالا باید چه کاری انجام بدیم ؟ راهی هست که بتونیم کالا رو از نزدیک ببینیم؟

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *